• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

موتورولا Edge X30 باSnapdragon 8 Gen 1 دو هفته دیگر از راه می‌رسد

  • کد خبر : 31415
  • 10 آذر 1400 - 17:55
موتورولا Edge X30 باSnapdragon 8 Gen 1 دو هفته دیگر از راه می‌رسد

کوالکام سرانجام از Snapdragon 8 Gen 1، جدیدترین چیپست پرچمدار خود برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی رونمایی کرد. پیش از این اعلام شده بود که شیائومی ۱۲ اولین گوشی خواهد بود که با این چیپست راهی بازار خواهد شد. اما ظاهراً شاهد تغییراتی در برنامه‌ها هستیم و موتورولا Edge X30 اولین گوشی با Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود.

زمان معرفی موتورولا Edge X30 با  Snapdragon 8 Gen 1

زمان معرفی گوشی  Edge X30 توسط پرچمدار جدید کوالکام حالا به تأیید شرکت موتورولا رسیده است. موتورولا امروز از طریق Weibo اعلام کرده است که این گوشی در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) ساعت ۷٫۳۰ به وقت چین در این کشور رونمایی خواهد شد. این شرکت هیچ اشاره دیگری به جزئیات دستگاه جدید مورد انتظار موتو اج نکرده است.

براساس اخبار و شایعاتی که در هفته‌های اخیر از این گوشی منتشر شده می‎دانیم که Motorola Edge X30 با شماره مدل XT2201-2 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با امکان پشتیبانی از شارژر ۶۸٫۲ وات است. گفته شده که این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از HDR10+ بهره می‌‌برد. دوربین سلفی این گوشی هم که در حفره درون نمایشگر قرار گرفته، ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین‌های سه گانه این گوشی هم از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده‌اند.

به طورکلی در روزهای گذشته خبرهایی زیاد و جذابی در رابطه با گوشی‌های Edge 30 Ultra و Edge X30 به گوش می‌رسد و حتی این نظریه مطرح شده که هر دو گوشی مشابه خواهند بود و در بازارهای مختلف با دو نام عرضه می‌شوند. در هر حال، تنها دو هفته به تاریخ اعلام شده توسط موتورولا باقی مانده و به زودی با اخبار تکمیلی در خدمت شما خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.