• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

مهندس رخصتی سفیر معنوی حمایت از زندانیان

  • کد خبر : 46966
  • 11 خرداد 1401 - 12:15
مهندس رخصتی سفیر معنوی حمایت از زندانیان

آیین جشن ملی نسیم مهر ویژه تجلیل از سفیران معنوی و خیرین حامی خانواده های زندانیان با حضور مقامات زندان های استان اصفهان، انجمن ها و حامیان مختلف آزادی زندانیان و جمعی از مددجویان و خانواده های آن ها ۹ خرداد ماه در زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.

در این آیین مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به لحاظ کمک های این مجتمع بزرگ صنعتی در حمایت از زندانیان و خانواده های آن ها به عنوان سفیر معنوی حمایت از زندانیان در مادر صنعت فولاد کشور معرفی و لوح و تندیس مربوطه به وی اهدا شد.   
علیرضا بابایی فارسانی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان با قدردانی از سازمان ها، انجمن ها، خبرنگاران و رسانه ها و سایر خیرین در امر حمایت از زندانیان و خانواده های آن ها گفت: سفیران معنوی معرفی شده در بین اقشار مختلف جامعه اعم از صنعتگران، هنرمندان، کارآفرینان، رسانه ها و…  صدای زندانیان را به گوش جامعه رساندند و اسباب یاری و آزادی آن ها را را فراهم کردند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان همچنین در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار آتشکار از مجموعه ذوب آهن اصفهان به لحاظ ارایه کمک های مختلف در جهت حمایت و آزادی زندانیان در استان و شهرستان لنجان قدردانی نمود و گفت: استان اصفهان در تمامی امور از جمله دفاع مقدس و حمایت از نیازمندان و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، حماسه ها و شگفتی‌ها  آفریدند .
وی افزود: شرکت بزرگ ذوب آهن اصفهان نیز در این زمینه و انجام مسئولیت های اجتماعی و حمایت از آزادی زندانیان، پیشگام و الگوی می باشد.
بابایی فارسانی گفت: در سال جاری با حمایت های انجام شده آزادی ۳۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان اصفهان فراهم شده است.
 شایان ذکر است؛ ذوب آهن اصفهان در سال جاری، علاوه بر اهدا بسته های معیشتی به خانواده های زندانیان، مبالغ ۵ میلیارد ریال در جشن گلریزان زرین شهر، ۵ میلیارد ریال در جشن گلریزان فولادشهر، ۸ میلیارد ریال در برنامه یک شهر ضیافت، ۲ میلیارد ریال همیاری مدیران این شرکت و ۲ میلیارد ریال نیز از سوی شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.