• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

مهلت پرداخت تادیه سهام شرکت بیمه باران

  • کد خبر : 22475
  • 07 شهریور 1400 - 15:51
مهلت پرداخت تادیه سهام شرکت بیمه باران

به دنبال انتشار آگهی تادیه مبلغ باقی‌مانده هر سهم شرکت بیمه باران، مدیر مالی این شرکت جزئیات پرداخت تادیه را تشریح کرد.

به دنبال انتشار آگهی تادیه مبلغ باقی‌مانده هر سهم شرکت بیمه باران، مدیر مالی این شرکت جزئیات پرداخت تادیه را تشریح کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مدیر امور مالی شرکت بیمه باران درباره اطلاعیه اخیر این شرکت مبنی بر تادیه مبلغ باقی‌مانده هر سهم گفت: شرکت بیمه باران با سرمایه ۱۲۰ میلیارد تومان در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۹ ثبت شد. موسسان و شرکت‌کنندگان در زمان پذیره‌نویسی ۵۰ درصد مبلغ اسمی هر سهم را پرداخت و متعهد به پرداخت ۵۰ درصد از مابقی آن تا حداکثر دو سال از تاریخ ثبت شرکت شدند.

سمیه ادهمی با اشاره به مهلت پرداخت تادیه سهام شرکت بیمه باران گفت: براساس قوانین سازمان بورس، سهامداران فعلی متعهد هستند ۵۰ درصد مبلغ اسمی سهم که معادل ۵۰۰ ریال به ازای هر سهم است را ظرف یک ماه به حساب‌های معرفی شده در آگهی پرداخت کنند؛ به منظور سهولت سهامداران، این بازه زمانی حداکثری انتخاب شده است.

او در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه ۲۸ اسفندماه سال ۹۸، تاریخ ثبت بیمه باران در سازمان ثبت اسناد است، براساس بند ۵ اساسنامه حداکثر ظرف ۲ سال از تاریخ ثبت در مراجع ثبت شرکت‌ها فرصت داریم تا فرآیند تادیه را تکمیل کنیم بنابراین تا ۱۵ شهریور، برای جمع آوری تادیه تا ۱۵ شهریور فرصت داریم تا مراحل بعدی ظرف مهلت تعیین شده طی شود.

ادهمی در پایان افزود که اگر تا مهلت معین، ما موفق به دریافت تادیه نشویم، مجبور به کاهش سرمایه شرکت هستیم در صورتی که شرکت‌ بیمه باران براساس بخشنامه بیمه مرکزی، ملزم به افزایش سرمایه است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=22475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.