• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

مهاجری: بازی با استقلال را به قضا و قدر نمی‌سپاریم

  • کد خبر : 53389
  • 09 شهریور 1401 - 14:23

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی فردا با استقلال باید بتوانیم بازیکنان این تیم را کنترل کنیم و نتیجه را به قضا و قدر نسپاریم.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیمش با استقلال، اظهار کرد: مسیر لیگ آرام آرام پیش می‌رود و تیم‌ها به شرایط بازی نزدیک‌تر می‌شوند و تیمی مثل نفت مسجدسیلمان نیز که تغییرات زیادی داشته است، روز به روز به شرایط بهتری را تجربه می‌کند. 

وی ادامه داد: درست است که بازی با پیکان را روی غافلگیری واگذار کردیم اما شکل فوتبالی‌مان حکایت از این دارد که رو به پیشرفت هستیم و این امیدوارکننده است تا در آینده نه چندان دور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. خدا را شکر با تلاش هیات مدیره و سایر مسئولان استانی و شهری توانستیم مبلغی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و امیدوارم مابقی قسط آن‌ها نیز پرداخت شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارزیابی از بازی با استقلال، گفت: بازی مقابل استقلال سخت، سنگین و نفس گیر است و نیاز به دوندگی خوب و تمرکز بالا داریم و اینکه اشتباه کمتری داشته باشیم و غافلگیر نشویم. ما باید بتوانیم راه‌های نفوذ استقلال را ببندیم و از فضایی که به ما می‌دهد استفاده کنیم. تنها جایی که کار ما را سخت می‌کند بازیکنان استقلال هستند که این توان را دارند شرایطی را در بازی رقم بزنند اما به بازیکنانم حرف زده‌ام تا بتوانیم آن‌ها را کنترل کنیم و هیچ چیز را به قضا و قدر نسپاریم. تلاش می‌کنیم تا یک بازی ارزشمند و درخور شأن خوزستان، مسجدسلیمان و خود بازیکنان ارائه دهیم. ان‌شاءالله فردا یک روز خوب را رقم بزنیم. 

وی خاطرنشان کرد: انتظار من در بازی گذشته از هوادارانمان، استقبال بهتری بود. در قائم شهر، انزلی، مسجدسلیمان و آبادان تیم‌هایشان با تماشاگران خود زندگی می‌کنند و هویت فوتبال در خانه این شهرها است. تماشاگران یار دوازدهم ما هستند و در لحظاتی که نیاز داریم می‌توانند روحیه را به ما تزریق کنند. امیدوارم در تمام بازی‌ها بیایند زیرا آن‌ها می‌توانند در لحظاتی که نیاز داریم اهرم فشار و بیدارکردن تیم باشند.

مهاجری در پایان گفت: برای بازی فردا یکی، دو بازیکن داریم که با مصدومیت جزئی مواجه هستند و منتظر نظر کادر پزشکی هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.