• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

منابع هدفمندی یارانه‌ها در بخش انرژی بررسی شد

  • کد خبر : 27015
  • 22 مهر 1400 - 18:06
منابع هدفمندی یارانه‌ها در بخش انرژی بررسی شد

در راستای تدوین بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، منابع هدفمندی یارانه‌ها در حوزه موضوعات امور انرژی سازمان برنامه و بودجه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، نشست بررسی منابع هدفمندی یارانه‌ها در حوزه موضوعات امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، احمد کفاشی رئیس امور انرژی برنامه و بودجه کشور و مدیران ارشد این دو سازمان برگزار شد.

در این نشست وضعیت منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۱ و تحقق آن به تفسیر و کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، امکان شناسایی و بازنگری کلی در وضعیت یارانه‌های پنهان، بررسی و ارائه راهکارهای اجرایی پیشنهادی مشترک دبیرخانه کارگروه و دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه در حوزه مصارف خانگی، صنایع و غیر، پیشنهادات نهایی دفتر امور انرژی در پیش بینی و برآورد نرخ‌های پیشنهادی حامل‌های انرژی و منابع ذی ربط مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است، موضوعات بررسی شده پس از نهایی شدن به ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه در سال ۱۴۰۱ ارائه شود. سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور به عنوان دبیرخانه کارگروه هدفمندی یارانه‌ها ذیل ستاد تهیه و تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور برای اولین بار مسئول تهیه و تدوین منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها را برعهده دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.