• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

معرفی محصولات مالی بانک صادرات ایران برای دانش‌بنیان‌های نفتی

  • کد خبر : 60340
  • 26 آذر 1401 - 8:56
معرفی محصولات مالی بانک صادرات ایران برای دانش‌بنیان‌های نفتی

​اولین کنفرانس و نمایشگاه «مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران» (petro tech٢٠٢٢) با مشارکت بانک صادرات ایران، سه‌شنبه ٢٢ آذر ١۴٠١ در پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بررسی روش‌های تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه نفت یکی از اهداف «اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران» است و از همین رو بانک صادرات ایران با رویکرد حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و با ارائه طرح‌های نوین مانند «طرح میثاق حقوقی» و «اوراق گام» با همراهی شرکت دانش‌بنیان «سروش سپهر» از مجموعه گروه مالی سپهر صادرات در این رویداد حضور دارد و با برپایی غرفه، محصولات بانکی و مالی خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی می‌کند.
مراسم افتتاحیه این کنفرانس با حضور محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران، جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت نفت و صاحب‌نظران و کارشناسان این حوزه برگزار شد. همچنین در مراسم افتتاحیه، پیام جواد اوجی وزیر نفت قرائت شد.
اسلامی در مراسم افتتاحیه این کنفرانس به تشریح توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در پیشبرد صنعت هسته‌ای کشور پرداخت و حمایت از این شرکت‌ها را ضروری دانست.
رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین گفت: ما بدون وابستگی به بیگانگان به فناوری هسته‌ای دست یافتیم اما آنها در مقابل با خرابکاری صنعتی، تحریم و ترور دانشمندان هسته‌ای تلاش کردند، مانع حرکت ما شوند و هدف‌شان جلوگیری از پیشرفت ایران است.
وی همچنین در بازدید از غرفه بانک صادرات ایران، ضمن قدردانی از حمایت‌های این بانک از شرکت‌های دانش‌بنیان، بر حمایت از این شرکت‌ها به منظور رشد و اعتلای صنایع پیشران کشور تأکید کرد.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور نیز در مراسم افتتاح این کنفرانس با اشاره به فعالیت ٨ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور اظهار کرد: برای به حرکت درآمدن این شرکت‌ها که به مثابه واگن‌های پیشرفت هستند، باید اولاً ریل‌گذاری واقعی صورت گیرد. یکی از ریل‌های واقعی و جدی، حوزه انرژی و نفت است.
وی افزود: در مرحله دوم باید زمینه ایجاد ۵ هسته فناوری در حوزه انرژی و نفت را ایجاد کنیم. ۵ غولی که به عنوان لوکوموتیو، آن ٨ هزار واگن را هدایت کنند.
در مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران از سند چشم‌انداز صنعت نفت رونمایی شد.
در این کنفرانس و نمایشگاه ٣ روزه، ١۴٨ شرکت نفتی و صنایع وابسته، بانک‌های بزرگ کشور از جمله بانک صادرات ایران و شرکت‌های وابسته، محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند. همچنین ٨٠ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر در بیش از ٢٠ نشست تخصصی با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فناورانه در حوزه صنعت نفت ارایه می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.