• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

معاون نوآوری و برنامه ریزی بیمه البرز معارفه شد

  • کد خبر : 68897
  • 17 اردیبهشت 1402 - 17:09
معاون نوآوری و برنامه ریزی بیمه البرز معارفه شد

در مراسمی با حضور رییس هیات مدیره، معاونان مدیرعامل،رییس دفتر مدیرعامل وهیات مدیره و همچنین برخی مدیران ستادی، عباس راد به عنوان معاون نوآوری و برنامه ریزی بیمه البرز معرفی شد.

رییس هیات مدیره بیمه البرز در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت نوآوری و برنامه ریزی به عنوان مغز متفکر شرکت در پیشبرد برنامه ها و اهداف سازمانی گفت: خوشبختانه فردی با سوابق درخشان علمی و عملی در حوزه های بیمه و دانشگاه  سکاندار این معاونت شده و با توجه به توانمندی های دکتر راد و همکاری و همراهی خانواده بزرگ  بیمه البرز میتوان به رهبری بیمه البرز در بین شرکت های خصوصی در آینده ای نزدیک امیدوار بود.

مجید علی پناهی از بازنگری ساختارسازمانی با هدف چابک سازی شرکت خبرداد و گفت: به زودی با همکاری معاونت نوآوری و برنامه ریزی، این موضوع نهایی خواهد شد.

عباس راد، معاون جدید نوآوری و برنامه ریزی بیمه البرز هم در جلسه معارفه اش ضمن تاکید بر خوشنامی این شرکت در صنعت بیمه کشورگفت: با دستور مدیرعامل بیمه البرز، زیرساخت های لازم بمنظورهوشمندسازی تمامی فرآیندها فراهم خواهد شد و تا پایان سالجاری این امر محقق میشود به نحوی که بیمه البرز بتواند  در حوزه های فناوری های نوین مثل داده کاوی و بلاک چین ورود کند.  

عباس راد، معاون نوآوری و برنامه ریزی شرکت بیمه البرز که هم اکنون عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی است، دارای دکتری بیمه از دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین دانش آموخته دکترای تخصصی مهندسی صنایع شاخه داده کاوی و هوش مصنوعی از دانشگاه امیرکبیر و کرانفیلد انگلستان است.

از سوابق اجرایی او هم میتوان به عضویت در هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین، عضویت در شورای پژوهشی و کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه، مدیرعاملی شرکت فناوری اطلاعات بیمه ای مالی رادها و شرکت ایده آل کسب و کار کنکاش ایرانیان، مشاور بیمه ای- مالی رییس جمعیت هلال احمر، بازرس انجمن اکچوئری ایران و معاونت گروه مدیریت صنایع و گروه مدیریت صنعتی و فناوری اطلاعات دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.