• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ کشور در سفر به استان فارس راهکارهای بهبود عملکرد شعب را بررسی کرد

  • کد خبر : 45918
  • 31 اردیبهشت 1401 - 10:51
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ کشور در سفر به استان فارس راهکارهای بهبود عملکرد شعب را بررسی کرد

نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای بهبود عملکرد شعب در تجهیز منابع از طریق دستگاه های pos و درگاه‌های اینترنتی با حضور محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ کشور ، روسای ادارات امور شعب استان های فارس ،بوشهر ،سیستان و بلوچستان ،کرمان و هرمزگان ، روسا و کارشناسان دوایر انفورماتیک ، روابط عمومی و بازاریابی و نمایندگان شرکت سداد مستقر در استان های مذکور به میزبانی استان فارس برگزار شد .

در این جلسه محمد نجف زاده ضمن اشاره به محوریت دستگاه های pos در جذب منابع بانکی خاطرنشان کرد : امروزه در سیر تحول صنعت بانکداری شاهد افول چرخش فیزیکی پول و در مقابل آن توسعه ابزارهای الکترونیکی و اینترنتی هستیم .

وی افزود : واحد‌های انفورماتیک ادارات امور شعب باید مسیر جذب منابع به سمت بانک را از طریق کیفیت بخشی به خدمات الکترونیکی و اینترنتی هموار کنند. 

معاون شعب و بازاریابی منطقه دو کشور  افزود : تدوین یک‌ استراتژی جامع و مدون مهم ترین ضرورت بانک در توسعه بسترهای نوین بانکداری است . 

وی با اشاره به توانمندی کارشناسان حوزه های انفورماتیکی گفت : هم افزایی در خلق ایده های مطابق سلائق مشتریان و اشتراک گذاری نقطه نظرات کارشناسان و متخصصین حوزه it مقدمه اقدامات بزرگ تحول آفرین در بانک‌ملی ایران است .

وی سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین را مبنای پیشبرد اهداف و سیاستگذاری های هیات مدیره و هیات عامل بانک دانسته و گفت :  حسب تاکید مدیریت عامل بانک مبنی بر توسعه ساختارها و سازمان های دانش بنیان لازمه جذب منابع ارزان قیمت ،ایجاد زمینه هایی برای  افزایش سهولت دسترسی خدمات الکترونیکی برای مشتریان  است و همکاران باید در جهت جلب اعتماد و رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد بانک ملی ایران تلاش‌کنند. 

معاون شعب بانک جذب منابع از طریق ابزارهای الکترونیکی و اینترنتی را یکی از مصادیق مهم رضایتمندی مردم عنوان کرده و اذعان داشت : خوشبختانه با توسعه دستگاه های pos و درگاه‌های اینترنتی  شاهد تثبیت و تضمین روزافزون اعتماد مردم نسبت به بانک‌ملی ایران هستیم .

در ادامه این جلسه کریم ریگی زادگان  رییس اداره امور شعب استان فارس، آموزش و پشتیبانی را دو مولفه مهم توسعه دستگاه های pos  عنوان کرد و گفت : تمامی شعب بانک ملی ایران آماده پشتیبانی مطلوب در راستای جلب رضایت مشتریان هستند .

در پایان جلسه روسای ادارات امور شعب استان ها و کارشناسان حوزه  it به بررسی در خصوص نحوه ارائه خدمات الکترونیک پرداختند و  راهکارهای لازم را ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.