• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

مطالبات قبل از سال ۹۷ ایدرو و ایمیدرو تهاتر می‌ شود

  • کد خبر : 62247
  • 22 دی 1401 - 11:54
مطالبات قبل از سال ۹۷ ایدرو و ایمیدرو تهاتر می‌ شود

مطابق لایحه بودجه ۱۴۰۲ سازمان‌های گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ‌و توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اجازه یافتند مطالبات قبل از سال ۱۳۹۷ خود را با بدهی آنها به دولت بابت مالیات و سود سهام تهاتر کنند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از ایرنا ، مطابق بند الف تبصره هفت لایحه بودجه ۱۴۰۲ به دولت اجازه داده می شود مطالبات قبل از سال ۱۳۹۷ سازمان‌های گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) بابت مشارکت در تامین سرمایه بانک تخصصی صنعت و معدن و همچنین مطالبات سازمان‌های مذکور و وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه بابت سهم متعلق به آنها از واگذاری سهام مطابق قوانین مربوط، مشروط به انجام تکالیف موضوع قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی را با بدهی آنها به دولت بابت مالیات و سود سهام تا سقف مندرج در ردیف ذی‌ربط جدول شماره (۸) این قانون به‌صورت جمعی- خرجی از طریق گردش خزانه تهاتر کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری روز(چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱) لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور را به مجلس تقدیم کرد. این لایحه دومین لایحه بودجه‌ای است که دولت سیزدهم تدوین و به مجلس تقدیم کرده است.

بر اساس ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از حیث منابع و مصارف افزون بر ۵۲ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.