• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

مشکلات و مصائب رونالدینیو پس از خداحافظی از فوتبال

  • کد خبر : 7290
  • 25 دی 1399 - 19:42
مشکلات و مصائب رونالدینیو پس از خداحافظی از فوتبال

برنامه کرونا فوتبال این هفته پنجشنبه شبکه تیوا به مباحث جذابی از جمله الکساندر پاتو دومین دریافت کننده برزیلی جایزه پسر طلایی،مشکلات و مصائب رونالدینیو پس از خداحافظی از فوتبال و بازی نوستالژی سال ٢٠٠٠ بین دو تیم لیورپول و دپرتیوو آلاوز خواهد پرداخت.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی تیوا، قسمت نهم این هفته برنامه کرونا فوتبال به دومین دریافت کننده برزیلی جایزه پسر طلایی الکساندر پاتو خواهد پرداخت. بازیکن خوش تکنیک و سرعتی که بعد از دریافت جایزه به واسطه مصدومیت و انتخاب های اشتباه خود نتوانست در سطح دنیای فوتبال بدرخشد و هنر و تکنیک خود را تداوم بخشد.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه مخاطبین با سفر به شهر استانبول با تیم پر طرفدار فنر باحچه که به اشتباه فنر باغچه تلفظ می شود، با تاریخچه و طرفداران این تیم آشنا خواهند شد.

بازی پر گل فینال لیگ اروپای سال ٢٠٠٠ بین دو تیم لیورپول و دپرتیوو آلاوز در بخش فوتبال نوستالژی نیز از دیگر بخش های جذاب این برنامه خواهد بود.
بخش پایانی برنامه با عنوان پس از فوتبال به مشکلات و مصائب رونالدینیو بعد از خداحافظی از فوتبال و بازداشت و حبس او در کشور پاراگوئه را بررسی خواهد کرد.

کرونا فوتبال برنامه‌ای کاملا فوتبالی اما فارغ از اتفاقات و حواشی روز که هر پنجشنبه ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی از شبکه تیوا اسپورت پخش می شود که با بررسی بازی های نوستالژی و زندگی ستارگان پس از خداحافظی از مستطیل سبز و معرفی تیمهای مختلف برنامه خاصی را برای مخاطبان فراهم کرده است.

علاقه مندان جهت مشاهده این برنامه می‌توانند به سایت تیوا به آدرس www.TVA.TV مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.