• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

مشخصات گوشی‌های گیمینگ سری شیائومی ردمی K50 لو رفت

  • کد خبر : 30480
  • 01 آذر 1400 - 12:41
مشخصات گوشی‌های گیمینگ سری شیائومی ردمی K50 لو رفت

شیائومی بعد از عرضه‌ی چندین گوشی عضو سری ردمی K40، در حال آماده‌سازی گوشی‌های سری ردمی K50 است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی‌ها احتمالا تا یک ماه دیگر در چین معرفی خواهند شد و ممکن است با برند شیائومی یا پوکو راهی بازارهای جهانی شوند. در این میان، به لطف افشای مشخصات دو گوشی گیمینگ سری ردمی K50 می‌توانیم تا حدی به ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم.

این دو گوشی گیمینگ سری ردمی K50 از نام مستعار «ماتیس» و «روبنس» بهره می‌برند که نام دو نقاش بسیار معروف هستند. اول از همه باید به شیائومی ماتیس اشاره کنیم که برای چین، هند و دیگر کشورها ۳ نسخه از آن آماده می‌شود. گفته می‌شود این گوشی به عنوان ردمی K50 گیمینگ یا ردمی K50 گیمینگ پرو راهی بازار چین می‌شود و با نام پوکو F4 GT به دیگر بازارها راه پیدا می‌کند.

از بین ویژگی‌های احتماعی این گوشی می‌توانیم به چیپست Dimensity 9000 مدیاتک و نمایشگر اولد دارای رفرش ریت ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز اشاره کنیم. در پنل پشتی این گوشی دوربین چهارگانه تعبیه شده که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی، تله‌ماکرو ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین احتمالا یکی از نسخه‌های گوشی موردنظر از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ردمی K50 گیمینگ

گوشی شیائومی روبنس هم احتمالا فقط به دست کاربران چینی می‌رسد و ظاهرا با نام ردمی K50 گیمینگ استاندارد ادیشن به همراه چیپست Dimensity 7000 معرفی می‌شود. برای این گوشی باید انتظار بهره‌گیری از دوربین سه‌گانه را داشته باشیم که ممکن است سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ به عنوان دوربین اصلی آن انجام وظیفه می‌کند. برخلاف شیائومی ماتیس که ظاهرا تا چند هفته‌ی دیگر معرفی می‌شود، شیائومی روبنس احتمالا حدود ۵ ماه دیگر از راه می‌رسد.

روی هم رفته طی چند سال گذشته شرکت‌هایی مانند ایسوس، لنوو و شیائومی توجه ویژه‌ای به ساخت گوشی‌های گیمینگ نشان داده‌اند. این گوشی‌ها معمولا از نظر عملکردی حرف زیادی برای گفتن دارند و سیستم خنک‌کننده‌ی ویژه و امکانات سخت‌افزاری خاصی را ارائه می‌دهند. با وجود اینکه گوشی‌های گیمینگ به داشتن قیمت بالا شهرت دارند، ولی شیائومی همواره تلاش می‌کند برای این نوع گوشی‌ها قیمت مناسبی را در نظر بگیرد.

از بین مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های گیمینگ می‌توانیم به عمر بالای باتری، استفاده از چیپست قدرتمند، نمایشگر بزرگ مبتنی بر رفرش‌ریت بالا، سیستم خنک‌کننده‌ی ویژه و امکانات نرم‌افزاری پیشرفته برای جذاب‌تر کردن تجربه‌ی اجرای بازی‌ها اشاره کنیم. باید خاطرنشان کنیم بلک‌شارک یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود که به طور خاص بر روی ساخت گوشی‌های گیمینگ قدرتمند تمرکز دارد. اما احتمالا این دو گوشی گیمینگ سری ردمی K50 مورد توجه کاربرانی قرار می‌گیرند که بودجه‌ی زیادی ندارند یا به هر دلیلی نمی‌خواهند پول زیادی را برای خرید گوشی خرج کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.