• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی M52 5G و M32 5G فاش شد

  • کد خبر : 21459
  • 30 مرداد 1400 - 9:41
مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی M52 5G و M32 5G فاش شد

یکی از افشاگران مشهور مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی M52 5G و M32 5G را لو داده و در ادامه به تمام جزئیات این دو گوشی بپردازیم.

گلکسی M52 5G از نمایشگر امولد ۶٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد که بر روی آن شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ تعبیه شده است. قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۷۷۸G است که از اینترنت ۵G هم پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود گلکسی M52 5G همراه با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ و شارژر ۱۵ وات راهی بازار می‌شود.

در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه تعبیه شده که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در حفره‌ی نمایشگر هم دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. کاربران برای خرید این گوشی باید بین ۶ یا ۸ گیگابایت رم دست به انتخاب بزنند و ظرفیت حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ گیگابایت است که البته با کارت microSD امکان افزایش ظرفیت آن وجود دارد.

Galaxy M32 5G

سامسونگ برای گلکسی M32 5G از نمایشکر ۶٫۵ اینچی TFT با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ استفاده کرده و بر روی آن هم گوریلا گلس ۵ تعبیه شده است. چیپست Dimensity 720 مدیاتک که از اینترنت ۵G هم پشتیبانی می‌کند وظیفه‌ی انجام پردازش‌های این گوشی را بر عهده دارد. از دیگر ویژگی‌های فاش شده باید به بهره‌گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم.

در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستیم. در بریدگی نمایشگر هم دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد. این گوشی همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش راهی بازار می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.