• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مشارکت گسترده کارکنان امورشعب گیلان بانک ملی ایران درپویش”کمک های خیرخوهانه”

  • کد خبر : 44821
  • 19 اردیبهشت 1401 - 18:02
مشارکت گسترده کارکنان امورشعب گیلان بانک ملی ایران درپویش”کمک های خیرخوهانه”

کارکنان اداره امور شعب استان گیلان بانک ملی ایران به صورت خودجوش همگام با سایر هموطنان نوع دوست سراسر کشور در ماه مبارک رمضان با جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک های نقدی برای کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر در پویش “کمک های خیرخواهانه” مشارکت کردند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همسو با پویش کمک های خیرخواهانه و همگام با مردم کشور اولین بخش از کمک های خیرخواهانه نقدی کارکنان اداره امور شعب استان گیلان در ماه مبارک رمضان امسال به ارزش یک میلیارد و ۱۷۶میلیون ریال به حساب جامعه هدف؛ نهاد ها و سازمان های حمایتی و مردم نهاد در جهت کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر واریز شد.
در این اقدام خداپسندانه و نوع دوستانه، کارکنان اداره امورشعب استان گیلان به صورت مستقیم و خودجوش کمک های نقدی خود را ازطریق سازمان های مردم نهاد و حمایتی به دست اقشار نیازمند و آسیب پذیر رساندند و بار دیگر کارکنان این بانک در اقصا نقاط کشور با حضور در این پویش، حماسه‌ای از همدلی آفریدند.
بانک ملی ایران با تکیه بر ۹۳ سال قدمت و خدمت در عرصه نظام بانکداری کشور، با اجرای مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای به فعالیت های عام المنفعه و اقدامات خیرخواهانه دارد و در راستای حل مشکلات بخش های مختلف جامعه احساس مسئولیت می کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.