• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

مشارکت بیمه “ما” در پنل‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران

  • کد خبر : 31371
  • 10 آذر 1400 - 14:39
مشارکت بیمه “ما” در پنل‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران

بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان “نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی، با محوریت تحول دیجیتال” به صورت حضوری و برخط در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزار می شود و مراسم افتتاحیه به صورت مستقیم از طریق وب سایت همایش بیمه و توسعه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، این شرکت امسال نیز به روال سال‌های گذشته  در همایش و پنل‌های تخصصی روز بزرگداشت صنعت بیمه حضور فعال خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، هدف بیمه “ما” از مشارکت فعالانه در پنل‌های تخصصی روز بیمه، ترویج فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در میان اقشار مختلف جامعه است.

پنل تخصصی استراتژی های رقابت پذیری ( ورود، واگذاری، ادغام و خروج) با محوریت ادغام ها و تملک در صنعت بیمه، چالش‌ها و فرصت ها، ورود و خروج به صنعت بیمه و رقابت‌پذیری در آن، رویکردها و سیاست‌های تنظیم‌گر و استراتژی‌های شرکت‌های بیمه برای ارتقاء رقابت پذیری در صنعت بیمه به ریاست دکتر بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” در روز دوم بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و در ساعت ۱۶:۰۰ در سالن مصلی نژاد برگزار می شود. همچنین پنل تخصصی تحول دیجیتال در صنعت بیمه؛ فرصت ها، چالش ها و استراتژی ها و پیامدهای آن در رونق اقتصادی با حضور دکتر بهاری فر روز یکشنبه ۱۴/۰۹/۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰ در سالن بانو مجتهده امین برگزار می شود.

توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب آوری اقتصادی یکی دیگر از پنل‌های تخصصی امسال سندیکای بیمه‌‎گران است که روز  شنبه ۱۳ آذر ماه سال جاری  از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعدازظهر با حضور شکری مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه “ما” و دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران در سالن مصلی نژاد برگزار می‌شود.

همچنین پنل تخصصی چشم انداز توسعه بین المللی صنعت بیمه ایران (بیمه های مستقیم و اتکایی) با حضور احسان همتی مدیر بیمه های اتکایی و امور بین الملل بیمه “ما” ساعت ۱۳:۳۰ روز سیزدهم آذرماه در سالن نور برگزار می شود.

کاربرد فناوری بلاک چین در صنعت بیمه،  تاثیر دیجیتال سازی داده های بیمه ای در توسعه بیمه های اتکایی،بررسی تاثیر ریسک های مرتبط با تغییرات آب و هوایی بر عملکرد صنعت بیمه و قراردادهای اتکایی از جمله مباحث مطرح شده در این پنل است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.