• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

مسعود بادین در جلسه شورای مدیران عملکرد بیمه آسیا را تشریح کرد

  • کد خبر : 42083
  • 27 اسفند 1400 - 12:05
مسعود بادین در جلسه شورای مدیران عملکرد بیمه آسیا را تشریح کرد

مدیرعامل بیمه آسیا در جمع مدیران این شرکت اعلام کرد، تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ حق بیمه تولیدی بیمه آسیا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۱.۷۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و مشاوران تشکیل شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: بیمه آسیا با تصمیمات مدبرانه، اتخاذ راهبرد های صحیح، همیاری و همدلی هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان و شبکه توانمند فروش توانست در سال ۱۴۰۰ در بازارصنعت بیمه کشور عملکردی مثال زدنی را از خود بر جای بگذارد.

وی افزود: ما توانستیم تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۵.۵۷ هزار میلیارد ریال تولید کرده و در مقایسه با تولید ۸۲.۷۷ هزار میلیارد ریالی سال قبل، رشدی ۵۱.۷۲ درصدی را ثبت کنیم. هم چنین در این مدت در پرداخت خسارت نیز در مقایسه با سال قبل شاهد کاهش نسبت خسارت هستیم.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به سهم ۱۱.۱۱ درصدی بیمه آسیا از بازار بیمه، نرخ رشد تولید صنعت بیمه در یازده ماهه سال ۱۴۰۰ را ۳۸.۷۶درصد و رشد بیمه آسیا را ۴۹.۷۴درصد و نرخ رشد خسارت پرداختی صنعت بیمه در این مدت را ۴۵.۱۷ و بیمه آسیا را ۴۴.۹۹ درصد اعلام کرد.

مسعود بادین با ارزیابی مثبت از عملکرد بیمه آسیا در بین شرکت های بورسی ، بیان داشت: بیمه آسیا در یازده ماهه امسال در میان چهارده شرکت بیمه ای حاضر در بازار سرمایه ۱۹.۱ درصد بازار را به خود اختصاص داد و در رتبه نخست قرار گرفت. نرخ رشد شرکت های بورسی در این مدت ۴۰.۴درصد و بیمه آسیا ۵۰.۸۵ درصد و نرخ رشد خسارت پرداختی شرکت های بورسی ۵۰.۸ و بیمه آسیا ۴۴.۴۵ درصد بوده است.

وی در ادامه این نشست، با تاکید بر اینکه برای سال جدید برنامه ها و اهداف مهمی برای شرکت پیش بینی شده است، از همدلی و همراهی شایسته خانواده بزرگ بیمه آسیا به ویژه کارکنان و شبکه فروش در تحقق برنامه های تعیین شده، تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست با شروع سال جدید با تلاشی مضاعف، در جهت دستیابی به اهداف ارزشمند و بزرگ بیمه آسیا گام بردارند.

در ادامه جلسه شورای مدیران، سید مهدی صادقی و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیات مدیره از عملکرد بسیار مطلوب شرکت ابراز خرسندی کرده و آن را نتیجه تلاش های مجدانه مدیرعامل، کارکنان و سایر ارکان شرکت در پیشبرد برنامه ها خواندند و از آنها سپاسگزاری کردند.

معاونین فنی اموال و اشخاص، شبکه فروش و استان ها، امور اقتصادی و مالی ،سرمایه انسانی و پشتیبانی نیز در این نشست در اظهاراتی ضمن ارائه گزارش فعالیت های حوزه معاونت خود، از موفقیت ها، افتخارات و عملکرد کارکنان بیمه آسیا قدردانی کردند.

در این جلسه همچنین اعضای شورای مدیران بیمه آسیا انتخاب شایسته آقای مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا را به عنوان مدیر جهادی ملی کشور برای دومین سال، به ایشان تبریک گفتند و کسب این عنوان افتخار آفرین را ناشی از عملکرد جهادی مدیرعامل و مجموعه بیمه آسیا در عرصه اقتصادی توصیف کردند.

گفتنی است، نشست شورای مدیران بیمه آسیا با حضور بیش از ۴۰ نفر از اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل، در سالن اجتماعات ساختمان شماره هفت بیمه آسیا برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.