• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مسایل بیمه‌ای خرمشهر بررسی شد

  • کد خبر : 27006
  • 22 مهر 1400 - 17:22
مسایل بیمه‌ای خرمشهر بررسی شد

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی پیش از ظهر امروز از شعبه خرمشهر بازدید کرد و طی حدود یک ساعت با مراجعه کنندگان و کارکنان واحدهای مختلف این شعبه به گفتگو پرداخت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی پس از بازدید از شعبه تأمین اجتماعی خرمشهر در جلسه شورای اداری خرمشهر و آبادان که با حضور نمایندگان این دو شهر در مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراهای اسلامی خرمشهر و آبادان و مسئولین منطقه برگزار شد، شرکت کرد.
در این جلسه مسائل مرتبط با تأمین اجتماعی شهرهای خرمشهر و آبادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با بررسی‌های دقیق کارشناسی بهترین راه حل برای ارتقاء خدمات سازمان تأمین اجتماعی و تعامل سازنده و حداکثری با سایر دستگاه‌های اجرایی اتخاذ شود.
میرهاشم موسوی در این جلسه گفت: وضعیت فعلی شهرهای خرمشهر و آبادان که نمادهای ایثار و مقاومت کشور ما در دوران پرافتخار دفاع مقدس هستند، زیبنده نیست و سازمان تأمین اجتماعی آماده است که در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای بهبود شرایط و ارتقاء خدمت‌رسانی در مناطق محروم بویژه مناطق محروم استان خوزستان اقدامات اساسی انجام دهد.
نمایندگان مردم خرمشهر و آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر لزوم توجه ویژه سازمان تأمین اجتماعی برای رفع مشکلات این دو شهر تأکید کردند.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی پیش از بازدید از شعبه تأمین اجتماعی خرمشهر به زیارت مشهد شهدای شلمچه رفت و از یادمان شهدای دفاع مقدس در این منطقه بازدید کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.