• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

مسابقه دو همگانی کارکنان در ذوب آهن اصفهان برگزار شد

  • کد خبر : 27503
  • 28 مهر 1400 - 13:22
مسابقه دو همگانی کارکنان در ذوب آهن اصفهان برگزار شد

به مناسبت آغاز هفته وحدت و هفته تربیت بدنی و ورزش، مسابقه دو همگانی کارکنان با حضور ۷۸ ورزشکار در دو رده سنی بالا و زیر چهل سال از فلکه نهالستان تا یادمان شهدای گمنام به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد .

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، در اختتامیه این مراسم که مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت، مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و دیگر مسئولین شرکت حضور داشتند به نفرات برتر هدایایی اهدا شد .
احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت گفت: نهادینه کردن ورزش در خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقات ورزشی است و توجه به سلامت روحی و روانی کارکنان یکی از اهداف مهم ذوب آهن اصفهان در کنار تولید است . وی با اشاره به استقبال کارکنان از مسابقات ورزشی افزود : توجه کارکنان به ورزش نشان از سلامت روحی کارکنان این شرکت دارد و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این زمینه اقدامات مهمی را انجام داده است .
سرهنگ مختاری گفت : مسابقه دو همگانی با هدف افزایش روحیه و نشاط سازمانی انجام شد و امید است کارکنان با انگیزه بیشتر در امر تولید فعالیت نمایند .
در پایان این مسابقات؛ در رده بالای چهل سال سعید همتیان، عباس مرتضوی، احسان مرادمند، سعید شفیعی، مرتضی جانثاری، محمود قربانی و محمد موذنی رتبه های اول تا هفتم به دست آوردند و در رده زیر چهل سال نیز داود شمس، سجاد نقدی، محمدرضا یوسفی، رشید سلیمیان، محمد حمله داری، علی اکبر ابراهیمیان زاده و سید مجید موسوی حایز رتبه های اول تا هفتم شدند .
شایان ذکر است در این مراسم به تعداد ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه دو همگانی نیز هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.