• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

مسابقات ملی چالش‌های فناوری اطلاعات کشور با حمایت آسان پرداخت برگزار شد

  • کد خبر : 49911
  • 25 تیر 1401 - 16:01
مسابقات ملی چالش‌های فناوری اطلاعات کشور با حمایت آسان پرداخت برگزار شد

هفتمین دوره مسابقات ملی چالش‌های فناوری با موضوع چالش‌های زبان برنامه‌نویسی با حمایت آسان پرداخت در تاریخ ۲۳ و۲۴ تیرماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با موضوع چالش زبان‌های برنامه نویسی برگزار ‌شد، آسان پرداخت از حامیان اصلی بود. رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی است که در راستای شناسایی برنامه نویسان توانمند، مستعد، جویای تجربه و کار از کل کشور فعالیت می‌کند. این مسابقات توسط گروه ICT Sharif طراحی و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید. شرکت کنندگان معمولا بدون هیچ محدودیتی در رشته تحصیلی و دانشگاه، محل اقامت، سن، جنسیت و … در این رویداد شرکت کرده و توانایی های خود را در حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات کشور به مسابقه گذاشتند. این رویداد فقط یک مسابقه نیست، بلکه محیطی برای آموزش شرکت کنندگان در مسابقه برای مواجهه با چالش‌های واقعی است که به صورت تیم‌های دو الی چهار نفره و به صورت رایگان انجام می‌شود.

حسن حسنی، مدیر تیم نرم افزار شرکت آسان پرداخت در این رویداد با اشاره به اینکه آپ در به عنوان حامی در چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری شرکت کرده، اظهار کرد:« برای همه عزیزان و دوستانی که در این چالش شرکت کرده‌اند، آرزوی موفقیت دارم و تمایل دارم با آنان آشنا شوم، به همین منظور تیم نمایندگی منابع انسانی شرکت آسان‌پرداخت در این رویداد حضور پیدا کرد و آنها را برای آشنایی بیشتر راهنمایی نمود.»

وی ضمن تشکر از کسانی که در این چالش شرکت کرده‌اند، گفت:« از همه افرادی که در این چالش رتبه کسب کرده‌اند، شخصا دعوت می‌کنم تا با همراهی یکی از نیروهای فنی شرکت آسان پرداخت در ادامه مسیر شغلی، راهنمایی شده و خدمات لازم این شرکت در اختیار آنان قرار می گیرد.»

مدیر تیم نرم افزار شرکت آسان پرداخت با اشاره به اینکه شرکت آسان پرداخت با ۸ نیرو فعالیت خود را شروع کرده و امروز به عنوان یک استارتاپ بالغ بر ۸۰۰ نفر نیروی انسانی دارد، خاطرنشان کرد:« افتخار می‌کنم که در خدمت نیروهای جوان و نوجوان بوده و از آنها در حوزه نیروهای فنی و نرم افزار استقبال خواهم کرد. همچنین به آنها قول می‌دهم که ضمن ایجاد فضای رشد، زمینه را برای تحقق ایده‌ها و آرزوهایشان فراهم سازم.»

حسنی با ذکر اینکه، هفتمین دوره ICT Challenge به عنوان محلی برای کشف استعدادها و نیازهای صنعت کشور برگزار شده، بیان کرد:« در این راه دانشگاه صنعتی شریف، بخش معاونت ریاست جمهوری و شرکت‌های ICT به عنوان حامی حضور داشته و چالش‌ها را ارائه داده‌اند، بر همین اساس امید است بین این نخبگان و چالش‌ها پیوندی ایجاد شده و همکاری خوبی شکل بگیرد. با توجه به این موضوع از همه شرکت‌ها که همراهی خوبی با شرکت آسان پرداخت در این زمینه داشته‌اند تشکر می کنم و امیدوارم که این پیوند به زودی برقرار شود.»

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=49911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.