• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از اول اردیبهشت ماه/ فروش محصولات سایپا با یک کلیک

  • کد خبر : 43849
  • 31 فروردین 1401 - 20:32
مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از اول اردیبهشت ماه/ فروش محصولات سایپا با یک کلیک

مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی سایپا از ۱ تا ۵ اردیبهشت به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی گروه خودروسازی سایپا برگزار می‌شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا خودروهای فاقد گارانتی را از طریق مزایده عمومی برای محصولات خانواده ایکس ۱۰۰، ایکس ۲۰۰ و چانگان  از ۱ تا ۵ اردیبهشت آغاز می کند.

مشتریان این خودروها می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com  فرآیند ثبت نام را با پرداخت ودیعه ۴ میلیون تومانی  و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پیشنهادی اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تسهیل امور این مزایده و با هدف توزیع عادلانه شرایط رقابت و ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور و کاهش سفرهای بین شهری امکان رویت تصاویر خودروها را در پورتال این مجموعه فراهم کرده است.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج ۲ ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.

گفتنی است تمام فرآیند این مزایده به صورت اینترنتی انجام می شود تا ضمن تسهیل امور، با روندی سریع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت تمام هموطنان با شرایط برابر در سراسر کشور در این طرح وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.