• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

مرکز مشاوره تخصصی بیمه آسیا، در عسلویه راه اندازی می شود

  • کد خبر : 7294
  • 25 دی 1399 - 20:01
مرکز مشاوره تخصصی بیمه آسیا، در عسلویه راه اندازی می شود

بیمه آسیا به منظور ارتقای سطح دانش بیمه ای شرکت های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، مرکز مشاوره تخصصی بیمه را درمنطقه ویژه اقتصادی عسلویه راه اندازی می کند.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بیمه­ آسیا از منطقه ویژه اقتصادی عسلویه، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست مشترک با مدیرعامل و مسئولان شرکت های پتروشیمی پازارگاد، آریا ساسول، هنگام، مبین، دماوند، پارس، صدف، سبلان، پروپپلین جم و گاز پارس جنوبی، در سخنانی با اشاره به ضرورت تعمیم و توسعه صنعت بیمه در حوزه پتروشیمی کشور و منطقه عسلویه، گفت: بیمه آسیا آمادگی دارد که به منظور ارتقای سطح دانش بیمه ای شرکت های پتروشیمی کشور، نسبت به افتتاح و راه اندازی مرکز مشاوره تخصصی بیمه در منطقه عسلویه اقدام کند.
مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه افزود: بیمه آسیا با انجام نیازسنجی های علمی- کاربردی لازم درخصوص اولویت های بیمه ای منطقه عسلویه، خدمات شایسته بیمه ای در تمام رشته های بیمه ای را به تمام شرکت های فعال در این منطقه ارائه می کند.
همچنین در این نشست مدیران و مسئولین شرکت های پتروشیمی، با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل بیمه آسیا، تمایل و موافقت خود را با گسترش همکاری با این شرکت بیمه آسیا اعلام کردند.
گفتنی است در این نشست، معاونین فنی مدیرعامل در بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت، معاون امور استان ها و شبکه فروش، سرپرست منطقه پنج بیمه آسیا و رییس شعب بیمه آسیا در استان فارس، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.