• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

مراسم یازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال خوزستان با قول هدیه ویژه به تازه دامادها!

  • کد خبر : 60093
  • 22 آذر 1401 - 6:43
مراسم یازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال خوزستان با قول هدیه ویژه به تازه دامادها!

ایسنا/خوزستان مراسم یازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال خوزستان با حضور اعضای هیات مدیره و اعضای این تیم، برگزار شد. 

شامگاه بیست و یکم آذرماه طی مراسمی با شکوه به مناسبت یازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال خوزستان، اعضای این خانواده دور هم جمع شدند. برای اولین بار بود که باشگاه استقلال خوزستان چنین مراسمی را در سالرزو تاسیس باشگاه برگزار می کرد. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم علاوه بر مسوولان باشگاه و اعضای تیم، پیشکسوتان باشگاه استقلال خوزستان از جمله ابراهیم تهامی، مجید باقری نیا و فرزاد آهک‌پور و  مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند. 

یا علی بگویید

مجید باقری نیا پیشکسوت این باشگاه با ابراز امیدواری نسبت به صعود این تیم به لیگ برتر، اظهارکرد: هنوز همه به صعود تیم امیدواریم و این تیم می تواند برگردد. همه مردم به بازگشت استقلال به جمع مدعیان امیدوارند. همه باید کمک کنند که مشکلات حل شود. این تیم خیلی خوب بسته شده است و همه به این که استقلال برای صعود بسته شده است، اعتقاد دارند و از همه بازیکن ها می خواهم خوب تمرین کنند و یا علی بگویند و شروع خوبی در ادامه مسابقات داشته باشند. 

خیلی از تیم‌ها آرزوی داشتن پورموسوی را دارند

همچنین نصیری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که شاید نتایج مدنظر هواداران و خود تیم نباشد، گفت: نیمکت بسیار خوبی داریم و خیلی از تیم ها آرزو دارند سرمربی (پورموسوی) و کادرفنی ما را داشته باشند. با شناختی که از کادرفنی داریم مطمئن هستیم که نتایج جبران خواهد شد. همان طور که بازیکنان از ما قول حمایت می خواهند، ما هم از بازیکنان می خواهیم که در دو بازی باقی مانده تا نیم فصل و ادامه مسابقات نتایج را بهبود ببخشند و به رده های بالاتر صعود کنیم. مطمئن هستیم که این موفقیت ها فراخواهد رسید. همچنین آقای بابادی مدیرعامل باشگاه همیشه بانی روزهای خوبی برای استقلال خوزستان بوده است. 

امیدوارم استقلال چهارمین تیم لیگ برتری خوزستان باشد

به گزارش ایسنا، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز با تمجید از اقدام بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بابت برگزاری چنین مراسمی، عنوان کرد: امیدوارم استقلال خوزستان این فصل شگفتی ساز شود و امسال با صعود این تیم، شاهد حضور چهارمین تیم خوزستانی در لیگ برتر باشیم. 

قول هدیه ویژه به تازه دامادهای استقلالی

همچنین در این مراسم که همراه با خبر ازدواج دو بازیکن تیم استقلال خوزستان بود، رییس هیات مدیره قول هدیه ویژه به هلیچی و بارانی را داد. 

گرفتن عکس یادگاری آخرین آیتم این مراسم باشکوه بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.