• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مراسم معارفه سرپرست اداره کل جمع‌آوری و نگهداری اموال منقول سازمان اموال تملیکی برگزار شد

  • کد خبر : 51598
  • 18 مرداد 1401 - 17:45
مراسم معارفه سرپرست اداره کل جمع‌آوری و نگهداری اموال منقول سازمان اموال تملیکی برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست اداره کل جمع‌آوری و نگهداری اموال منقول سازمان با حضور قائم مقام سازمان، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول، مدیر کل حوزه، روابط عمومی و امور استانها، مدیران سازمان و کارکنان معاونت مربوطه برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ، صاحب حجتی عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان در مراسم معارفه سرپرست اداره کل جمع‌آوری و نگهداری اموال منقول سازمان ضمن تسلیت ایام سوگواری حسینی و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، بر ضرورت تقویت رویکرد تعاملی معاونت فروش اموال منقول با سایر مدیریت‌های سازمان تاکید و اظهار کرد: تکریم مردم و اجرای دقیق مقررات و قانون مداری، تسهیل و تسریع امور و رفع مشکلات اموال منقول، افزایش دقت در عملیات فروش و نگهداری اموال منقول و نیز استفاده از فناوری‌های نوین در اجرای بهتر فرآیندهای فروش از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار داریم مدیریت جدید توجه ویژه‌ای به این امور داشته باشد.

حجتی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات برومند میرزایی پور مدیر سابق، محمد رضا انارکی محمدی را به عنوان سرپرست اداره کل جمع آوری و نگهداری اموال منقول سازمان معرفی نمود.

در ادامه این مراسم سعید غلامی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول نیز با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین به ارایه توضیحاتی درخصوص مسایل مربوط به فروش اموال منقول پرداخت.

در پایان حکم سرپرست اداره کل جمع‌آوری و نگهداری اموال منقول سازمان اموال تملیکی توسط روح الله ابداریان مدیرکل حوزه، روابط عمومی و امور استان‌ها قرائت و توسط سعید غلامی به وی ابلاغ شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.