• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مراسم معارفه ابوالفضل نجار زاده سرپرست بانک ملی ایران برگزار شد

  • کد خبر : 61885
  • 17 دی 1401 - 23:11
مراسم معارفه ابوالفضل نجار زاده سرپرست بانک ملی ایران برگزار شد

مراسم معارفه ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران با حضور سید عباس حسینی، معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسینی در این مراسم که قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه و اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک نیز حضور داشتند، با اشاره به توانمندی های ابوالفضل نجارزاده گفت: انتصاب یک فرد از درون خانواده بانک ملی ایران که بر برنامه ها و اهداف بانک اشراف کامل دارد، این نوید را می دهد که کارها بی وقفه ادامه پیدا می کند.

وی با تاکید بر شرایط مهم شبکه بانکی در ایام پایان سال، افزود: انتظار مردم برای ارائه خدمات بهتر و همچنین انتظارهای دولت و مجلس، بار مسئولیت بیشتری را متوجه بانک ملی ایران می کند. بنابراین باید مراقبت کرد تا به نیازهای مردم خدشه ای وارد نشود.

 معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: اگر مجموعه ای از قوانین و مقررات مثلا در بخش بازار ارز نیاز به اصلاح دارد، این اصلاح را باید خود شبکه بانکی برای تصمیم سازی در شورای پول و اعتبار، مطرح کند.

حسینی ادامه داد: با مباحث مطرح شده در شورای پول و اعتبار، اختیارات رئیس کل بانک مرکزی در راستای اجرای هر چه بهتر نظارت بر شبکه بانکی، افزایش می یابد.

معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی بر اجرای مصوبات قبلی هیات مدیره بانک ملی ایران به خصوص در بخش واگذاری ها تاکید کرد.

اهتمام به اجرای راهبردهای ابلاغی از سوی وزارت اقتصاد

ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حسن اعتماد وزارت امور اقتصادی و دارایی، گفت: بانک ملی ایران بر اجرای راهبردها و سیاست های ابلاغی بخش بانکی از سوی وزارت اقتصاد در محورهای هدایت اعتبار، راهبرد فناورانه، انضباط مالی و خودتنظیمی، اهتمام جدی دارد و  در جهت آن حرکت خواهد کرد.

نجارزاده تاکید کرد: برنامه استراتژیک بانک ملی ایران که در سال جاری مورد بازبینی قرار گرفته است، هم راستا با راهبردهای ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی است که با قوت پیگری خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم با همکاری هیات مدیره و هیات عامل بتوانیم در راستای اهداف تعیین شده برای بانک ملی ایران، حرکت کنیم.

نجار زاده بیان کرد: واگذاری دارایی ها در برنامه هیات مدیره بانک ملی ایران قرار دارد. این بانک به دنبال بنگاهداری نیست و سیاست خلق بنگاه و خروج از آن را دنبال می کند تا از این راه دغدغه کسری نقدینگی نیز بر طرف شود.

وی ادامه داد: تخصص گرایی و مشتری مداری  از دیگر مقولاتی است که با تشکیل معاونت بانکداری جامع مورد توجه قرار گرفته است و امیدوارم نتایج مناسبی را هم در خصوص تجهیز منابع و هم تخصیص هدفمند منابع شاهد باشیم.

سرپرست جدید بانک ملی ایران با اشاره به برنامه ریزی برای واگذاری ۵۰ همتی، در سال جاری گفت: با اجرایی شدن  واگذاری پتروشیمی شازند بیش از ۳۰ همت این میزان محقق می شود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های دکتر محمد رضا فرزین مدیر عامل پیشین بانک ملی ایران، گفت: توسعه فعالیت ارزی و بین المللی بانک مانند دوره قبل ادامه می یابد.

اعضای هیات مدیره نیز ضمن تقدیر از وزارت امور اقتصادی و دارایی برای انتصاب  سرپرست جدید بانک ملی ایران، بر به کار بستن همه توان بانک برای پیشبرد برنامه ها در جهت تحقق اهداف عالیه تاکید کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.