• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کرمان برگزار شد

  • کد خبر : 70612
  • 09 خرداد 1402 - 15:35
مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کرمان برگزار شد

با حکم مدیرعامل بانک توسعه تعاون حمیدرضا حکمتی نیا به‌عنوان سرپرست مدیریت شعب استان کرمان منصوب شد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید استان کرمان اعلام داشت عملکرد مدیران استانی می تواند منشا تحولات مثبت در روند بانک باشند.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم غلامرضا کافی زاده مدیر پیشین و معارفه حمید رضا حکمتی نیا سرپرست جدید استان کرمان اظهار داشت: مدیران استانی نقش چند وجهی در راهبری و انسجام بخشی عملکرد استان بر عهده دارند.

وی افزود: مدیران استانی علاوه بر تسلط بر عملیات بانکی و الهام بخشی به شعب برای پیشبرد روش های نوین بانکی و تامین مالی، وظیفه دارند در تکمیل زیرساخت های فیزیکی، فناوری و فراهم سازی شرایط مناسب برای فعالیت همکاران مدیریت و هماهنگی های لازم را اعمال نمایند.

این مقام بانکی گفت: کشف و پرورش استعداد همکاران، ایجاد انگیزه و انرژی برای همکاران شعب، داشتن سعه صدر و توان مقابله با مشکلات از جمله ویژگی ها و مشخصات مدیر استانی است.

وی ادامه داد: تعامل و ارتباط مثبت با تعاونگران و کارآفرینان و smeها و انعقاد تفاهم نامه های همکاری با اتحادیه ها و شرکت های تعاونی نیز می تواند از سوی استان برای رشد و توسعه فعالیت تعاونی ها مثمر ثمر باشد.

ایرانی گفت: مدیر استانی باید هماهنگی های لازم با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های اقتصادی استان از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره کل میراث فرهنگی استان را داشته باشد تا بتواند معرفی شدگان، تعاونگران و کارآفرینان حوزه های مختلف اقتصادی را مورد حمایت قرار دهد.

در این مراسم که با حضور صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب و معاونین استان و روسای شعب استان همراه بود غلامرضا کافی زاده مدیر پیشین مورد تکریم قرار گرفت و حمید رضا حکمتی نیا سرپرست جدید استان کرمان نیز معرفی شد.

حکمتی نیا پیش از این با سمتهایی چون تحویلدار شعبه مرکزی کرمان، رئیس شعبه مرکزی کرمان، رئیس شعبه راور،کارشناس اعتباری اداره شعب، مسئول تسهیلات اداره شعب، معاون اعتباری حقوقی اداره شعب، مدیر شعب کرمان ومدیر یت شعب استان یزد فعالیت داشته است .

در ادامه مراسم ایرانی همچنین با حضور در مزار شهدای کرمان نسبت به مقام شامخ سردار شهید سلیمانی و سرداران و شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.