• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

مراسم استقبال از ورزشکاران شرکت مس در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

  • کد خبر : 52048
  • 25 مرداد 1401 - 11:57
مراسم استقبال از ورزشکاران شرکت مس در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

مراسم استقبال از مدال آوران شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور دکتر علی رستمی صبح امروز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، در  پی موفقیت ورزشکاران شرکت ملی صنایع مس ایران در این دوره از مسابقات ورزشی شرکت‌های کارگری جهان ۲۰۲۲ (فیفکو) در مسکو، تیم دومیدانی مجتمع مس سونگون  با ۷ مدال رنگارنگ و  تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه با عنوان نایب قهرمانی توانستند با افتخارآفرینی مسابقات را به پایان برسانند.
مراسم استقبال از ورزشکاران با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی و عزت اله صادقی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت مس در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.
تیم دومیدانی مجتمع مس سونگون و تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه که به نمایندگی از شرکت مس در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت‌های جهان با همراهی محمد قراخانو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی عازم روسیه شده بودند توانستند با سرافرازی و کسب مدال‌های این دوره از مسابقات به میهن بازگردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.