• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مذاکرات چندجانبه مدیرعامل بانک دی با بنگاه های اقتصادی استان اصفهان

  • کد خبر : 7057
  • 22 دی 1399 - 22:10
مذاکرات چندجانبه مدیرعامل بانک دی با بنگاه های اقتصادی استان اصفهان

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی طی سفر به استان اصفهان با همراهی رحیم طاهری عضو هیئت مدیره، مجتبی دهاقین، رییس اداره امور شعب ۲ و مهرآفرین امینی اقدم، رییس اداره عملیات ارزی بانک دی به منظور توسعه همکاری های مشترک با مدیران شرکت فولاد مبارکه، شرکت ذوب آهن، قالی سلیمان، شهردار و اعضای شورای شهر و رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن این استان دیدار و گفت و گو کرد.

 روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی در جریان این دیدارها با اشاره به نقش بانک‌ها در حمایت از تولید ملی در سال «جهش تولید» گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بانک دی در سال‌های اخیر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش برای کمک به رونق اقتصادی کشور بوده است و در سال جاری نیز حمایت از واحدهای تولیدی و صاحبان برندهای مطرح کشور در حوزه های مختلف و کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا هم از مهم ترین اقدامات بانک دی در سال جهش تولید بوده است.
مدیرعامل بانک دی در این دیدارها با اشاره به وضعیت مطلوب بانک دی در نظام بانکی گفت: علیرغم رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، بانک دی موفق شد با همدلی و انسجام و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر هیئت مدیره و همکاران، برنامه‌های بانک برای کاهش زیان انباشته،کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش جذب منابع و کاهش کسری نقدینگی در کنار وصول مطالبات معوق و سررسید گذشته و افزایش بهره وری شعب را محقق سازد و بی شک آینده درخشانی دارد که با حضور مشتریان بزرگ، این روند شتاب بیشتری خواهد یافت.
وی به ظرفیت های مناسب این بانک برای حمایت از تولید اشاره کرد و با بیان این که تا کنون طرح های تسهیلاتی متنوعی برای کمک به رونق اقتصادی و جهش تولید در بانک دی طراحی شده است، افزود: خوشحالیم که می توانیم در تحقق شعار سال نقشی موثر داشته باشیم، چرا که راه حل چالش های اقتصادی کشور، تمرکز بر هدایت منابع به سمت تولید و در نتیجه ایجاد اشتغال است.
کریمی همچنین به ظرفیت های این بانک در حوزه ارزی اشاره کرد و گفت: بانک دی در ارائه خدمات ارزی و ریالی به مشتریان خود به ویژه بنگاه های اقتصادی بزرگ و توانمند هیچ محدودیتی ندارد و از حداکثر توان در این زمینه بهره خواهد گرفت.
گفتنی است، پیاده سازی برنامه جذب گسترده مشتریان شرکت فولاد مبارکه در راستای افزایش سهم اعتبارات اسنادی ریالی بانک و رایزنی برای انعقاد تفاهم نامه ارزی دوجانبه ، گسترش عملیات ارزی و اعطای تسهیلات و تعهدات به شرکت ذوب آهن و قالی سلیمان و پرداخت تسهیلات و نیز فراهم آوردن زمینه جذب  شرکت های زیرمجموعه شهرداری استان اصفهان از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدارها بود.
همچنین در دیدار مدیران بانک دی با رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان نیز توافق شد که   تولیدگنندگان و شرکت های برتر استان برای ارائه خدمات بانکی به بانک دی معرفی شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.