• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

مدیر عامل: بیمه آسیا گام های موثری در سال ۱۴۰۱ برخواهد داشت

  • کد خبر : 46088
  • 01 خرداد 1401 - 14:36
مدیر عامل: بیمه آسیا گام های موثری در سال ۱۴۰۱ برخواهد داشت

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در اولین روز سفر به استان آذربایجان شرقی با سرپرستی منطقه سه، روسای شعب و نمایندگان منطقه، در شعبه شریعتی تبریزدیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با ارائه گزارش عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۴۰۰، گفت:  بیمه آسیا در این سال با همت و تلاش کارکنان و شبکه فروش متعهد و حرفه ای خود توانست با شایستگی به وظایف بیمه گری و مسئولیت اجتماعی جامه عمل بپوشاند.
 
بنابر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر عملکرد مناسب چند سال اخیر بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، بیان داشت: استحکام پایدار بیمه ای و مالی بیمه آسیا،  مرهون فعالیت خانواده بزرک بیمه آسیا در اقصی نقاط کشور  است  که امروز در سراسر کشور به عنوان یک برند خوشنام خدمات شایسته بیمه ای به مردم ارائه می کند.
 
این گزارش می افزاید: نایب رییس هیات مدیره در ادامه با تصریح فروش بیمه نامه های ترکیبی و خرد در بیمه آسیا  اظهار امیدواری کرد در سال ۱۴۰۱ شاهد برداشتن گام های موثر در صنعت بیمه کشور باشیم.
 
گفتنی است معاونان مدیر عامل که در این نشست حضور داشتند به بیان نقطه نظرات خود در حوزه کاری مربوطه پرداختند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مدعوین بودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.