• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

  • کد خبر : 12276
  • 18 فروردین 1400 - 16:29
مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این جلسه که با حضور محسن پدرام، رئیس هیأت مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک برگزار شد. الماس مجیدی گزارش عملکرد دوره خدمت خود به‌عنوان مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد را ارائه داد. پدرام، رئیس هیأت مدیره و عضو […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این جلسه که با حضور محسن پدرام، رئیس هیأت مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک برگزار شد. الماس مجیدی گزارش عملکرد دوره خدمت خود به‌عنوان مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد را ارائه داد.
پدرام، رئیس هیأت مدیره و عضو ناظر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارش از عملکرد مدیریت استان، بر تلاش بیشتر برای جذب منابع و تجهیز شعب تأکید کرد.
وی خواستار دقت بیش از پیش به مسئله بهداشت و درمان در ایام حساس بیماری کرونا شد تا همکاران به سلامت از این برهه گذر کنند.
در ادامه جلسه نجدی، مدیر امور استان‌ها در خصوص آمار و منابع بانک و استان کهگیلویه و بویراحمد، شرایط و جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور و بهبود عملکرد شعب و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبی را مطرح کرد.
وی با توجه به فراهم شدن زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به روز، خواستار حرکت شتابان به سمت بانک هوشمند توسط همکاران شد.
نجدی در پایان نیز از زحمات الماس مجیدی در مدت زمان حضور در بانک مهر ایران تقدیر کرد و به مهرداد آرمین برای حضور در پست جدید تبریک گفت.
مهرداد آرمین مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از زحمات و تلاش‌های مجیدی در مدت زمان تصدی پست مدیریت قدردانی و ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد استان کهگیلویه و بویراحمد با سرعت بیشتر برای دستیابی به اهداف تعیین شده، طی شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.