• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان دانیال موج: اعتماد به شرکت های دانش بنیان تحقق اقتصاد مقاومتی است / نمایشگاه ساخت داخل در ماموریت خود موفق بود

  • کد خبر : 40363
  • 07 اسفند 1400 - 8:29
مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان دانیال موج: اعتماد به شرکت های دانش بنیان تحقق اقتصاد مقاومتی است / نمایشگاه ساخت داخل در ماموریت خود موفق بود

مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان دانیال موج نمایشگاه ها را محل تبادل دانش و اندیشه تولید کنندگان، مصرف کنندگان و فعالان عرصه های مختلف برشمرد و اذعان داشت نمایشگاه ساخت ایران که در کیش برگزار شد در‌مموریت خود در معرفی شرکت های دانش بنیان به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور موفق بود.

مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان دانیال موج نمایشگاه ها را محل تبادل دانش و اندیشه تولید کنندگان، مصرف کنندگان و فعالان عرصه های مختلف برشمرد و اذعان داشت نمایشگاه ساخت ایران که در کیش برگزار شد در‌مموریت خود در معرفی شرکت های دانش بنیان به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور موفق بود.

به گزارش …. صمد صمدیانی در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در جریان بازدید همزمان محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه هلدینگ دانش بنیان دانیال موج و پژوهشگاه صنعت نفت، با تقدیر از دکتر علی عسکری به عنوان متولی اصلی این نمایشگاه و تقدیر از سایر حامیان و برگزار کنندگان، افتتاح سومین همایش و نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی را حرکتی ارزشمند خواند و اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه اتفاق بزرگی بود که موجب شد سازندگان و تولید کنندگان دانش و فناوری های نوین در عرصه پتروشیمی و کارفرمایان و صاحبان صنایع این حوزه در یک مکان گردهم آمده و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه محصولات و تکنولوژی های تولید شده در دانیال موج به عنوان یک شرکت دانش بنیان داخلی قابلیت رقابت با تولیدات مشابه خارجی را دارد از توان صادراتی دانش و محصولات این شرکت به کشورهای خارجی خبرداد و افزود: دانیال موج دارای ۱۱ شرکت زیرمجموعه دانش بنیان است که در بخش های مختلف از جمله اینترنت اشیاء، دیتا ماینینگ و هوش مصنوعی که امروزه در جهان به سرعت در حال رشد و توسعه در بخش های مختلف به ویژه تولید محصولات ایمنی محور است فعالیت می کند و می تواند با استفاده از این فناوری نوین ارزش افزوده بسیاری را ایجاد کند.

مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان دانیال موج برترین نوع و شکل حمایت از شرکت های دانش بنیان را خرید محصولات تولیدی آن ها عنوان کرد و افزود: ترویج خرید از شرکت های دانش بنیان ومحصولات ایرانی که توسط آن ها تولید می شود توسط شرکت های دولتی و خصوصی، ارگان ها ونهادها می تواند بزرگترین نوع حمایت از آن ها باشد.
وی به معاون رییس جمهور تاکید کرد: ما تولید کننده تکنولوژی هستیم و با توجه به اینکه این نمایشگاه با صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ارتباط مستقیم دارد در این بخش شرکت های فعال در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی می توانند با خرید تکنولوژی از شرکت های دانش بنیان داخلی گامی بزرگ در حمایت از آن ها بردارند و از این طریق است که منویات رهبرمعظم انقلاب در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی محقق می شود.
صمدیانی با اشاره به حضور بانک ها در این نمایشگاه افزود: یکی از اتفاقات خوب حضور بانک هاست زیرا بانک ها می توانند نقش اساسی در فعالیت های شرکت ها به ویژه شرکت های دانش بنیان با ارائه تسهیلات و کاهش سختگیری در خصوص ارائه وثیقه از سوی این شرکت ها که بزرگترین دارایی و ارزش افزوده آن ها دانش است داشته باشند.
وی با اشاره به همکاری این شرکت با جامعه بازاریان کیش به ارائه خدمات ایمنی، ارائه آمار، داده ها و اطلاعات در زمینه های مختلف به ویژه میزان استقبال از بازارها و تعداد مشتریان وفادار و موارد مختلف در این حوزه خاطر نشان کرد: با افزایش اطلاعات در بخش های مختلف اصناف امکان برنامه ریزی و برنامه سازی های صحیح تر و دقیق تر و دریافت ارزش افزوده بیشتری را در آینده خواهند داشت.
سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور با عنوان نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش با حضور جمعی از مسوولان، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان عرصه صنعت پتروشیمی، نفت، پالایش، پتروپالایش و تامین کنندگان منابع مالی و بانک های کشور و شرکت های دانش بنیان فعال در عرصه های ارائه خدمات دانش فناوری و نوآوری به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کور در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار شد.
هلدینگ دانش بنیان دانیال موج که در کنار پژوهشگاه صنعت نفت کشور در این رویداد حضور حاضر شد، یکی از حامیان برگزاری این همایش و نمایشگاه بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.