• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

مدیرعامل در بازدید از مجتمع خدمات بیمه ای رضوی اعلام کرد: توسعه بیمه های زندگی اولویت برنامه های بیمه البرز در سال ١۴٠٢

  • کد خبر : 66478
  • 22 اسفند 1401 - 17:44
مدیرعامل در بازدید از مجتمع خدمات بیمه ای رضوی اعلام کرد: توسعه بیمه های زندگی اولویت برنامه های بیمه البرز در سال ١۴٠٢

موسی رضایی، مدیرعامل بیمه البرز در بازدید از مجتمع خدمات بیمه ای رضوی این شرکت در استان خراسان رضوی، گفت: در سال ١۴٠٢ ارتقاء جایگاه بیمه های زندگی یکی از اولویت های اصلی بیمه البرز است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت با تاکید بر لزوم افزایش سهم بیمه های زندگی در پورتفوی شرکت، تصریح کرد: از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ طرح های جدیدی در حوزه بیمه های زندگی اجرا خواهد شد که جایگاه این رشته بیمه ای را در پورتفوی بیمه البرز ارتقاء خواهد داد.

وی با تاکید بر این که جلب رضایت مردم هدف اصلی و وظیفه بیمه گران است، گفت: شرکت های بیمه باید با ارائه خدمات بیمه ای مناسب و در شأن مردم از دغدغه های مردم بکاهند.

مدیرعامل بیمه البرز از رییس و کارکنان مجتمع خدمات بیمه ای رضوی این شرکت به خاطر ارایه خدمات خوب به مشتریان، قدردانی کرد و اظهار داشت:  پرداخت به موقع و سریع خسارت رضایت مشتریان را در پی دارد که این امر در عملکرد این مجتمع واضح و روشن است.

این گزارش حاکی است، در بازدید از مجتمع خدمات بیمه ای رضوی مشهد مجید علی پناهی، رئیس هیأت مدیره و بهروز میرزایی، مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه البرز نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.