• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مدیرعامل بیمه البرز در اولین بازدید استانی مطرح کرد: شوکا طرح توسعه بیمه های زندگی

  • کد خبر : 67446
  • 19 فروردین 1402 - 13:53
مدیرعامل بیمه البرز در اولین بازدید استانی مطرح کرد: شوکا طرح توسعه بیمه های زندگی

مدیرعامل بیمه البرز اعلام کرد: طرح “شوکا” بیمه البرز، طرح توسعه بیمه های زندگی است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، موسی رضایی در بازدید از شعبه همدان این شرکت، گفت: به دلیل شرایط خاص اقتصادی، افراد جامعه می توانند به صورت قرض الحسنه بدون ضامن بیمه نامه زندگی”شوکا” را تهیه کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.

وی با تأکید بر خوشنامی بیمه البرز، تصریح کرد: امسال سال شکوفایی بیمه های زندگی در بیمه البرز است. توجه ویژه به آموزش در راستای توسعه بیمه های زندگی لازمه پیشرفت و توسعه بیمه های زندگی است.

رضایی با اشاره به این که ورود به بیمه های زندگی به توانمندسازی بیشتر بیمه البرز می انجامد، گفت: طرح شوکا بیمه البرز در سطح کلان، بیمه های زندگی را در صنعت بیمه تحت تأثیر قرار خواهد داد. یکی از ویژگی های خاص این طرح حمایت از شبکه فروش به لحاظ اقتصادی است که لازمه آن ورود به بازار با قدرت و دقت بیش از پیش است.

وی در پایان با قدردانی از کارکنان بیمه البرز به خاطر خدمات دهی سریع و با دقت به زیان دیدگان و بیمه گزاران، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع مهم ترین هدف بیمه البرز است پس تا جلب رضایت ارباب رجوع باید سعی و تلاش خود را بکار بگیریم.

گفتنی است در این بازدید، مجید علی پناهی رئیس هیأت مدیره، امیرفرشاد هوشمندی راد معاون بازاریابی و فروش و بهروز میرزایی مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.