• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل بیمه البرز از حوزه های ستادی و فنی بازدید کرد

  • کد خبر : 65563
  • 09 اسفند 1401 - 14:14
مدیرعامل بیمه البرز از حوزه های ستادی و فنی بازدید کرد

موسی رضایی، مدیرعامل بیمه البرز از حوزه های ستادی، فنی و شعب تهران بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ، مدیرعامل به همراه رییس هیات مدیره از مدیریت های ستادی روابط عمومی، حقوقی، مالی، سرمایه گذاری، حسابرسی، سرمایه انسانی و ساختمان و پشتیبانی در ساختمان ستادی و شعبه شریعتی و مدیریت های فنی آتش سوزی، مسوولیت، مهندسی، بیمه های زندگی، خودرو، باربری، اتکایی، شورای فنی، معاونت فنی و مجتمع بیمه ای کریمخان در ساختمان فنی شرکت، بازدید کرد.

بنا بر این گزارش ، مدیر امور حقوقی با ارائه  گزارشی از عملکرد این مدیریت گفت: از تاریخ اول آبان تمام پرونده های حقوقی به صورت اتوماسیون در سیستم ثبت می شود و پرونده های فیزیکی گذشته نیز در حال ثبت سیستمی است.

مدیر امور حقوقی همچنین گزارش داد: فرآیندهای این مدیریت مشکلاتی داشت که در حال رفع است و بسیاری از پرونده های باز حقوقی مختومه شده است. جذب رابطان حقوقی خاص هم در حال پیگیری و انجام است.

موسی رضایی، مدیرعامل نیز بر لزوم تشکیل ستاد دیات در شرکت تاکید کرد و گفت: الکترونیکی کردن پرونده ها باید تسریع شود.

وی همچنین با اشاره به این که تعداد مطالبات جاری و تاریخ گذشته زیاد است بر لزوم تشکیل واحد وصول مطالبات که این مساله را به صورت مستمر پیگیری کند، تاکید کرد.

رضایی بر لزوم پرداخت به موقع کارمزد شبکه فروش تاکید کرد و گفت: وصول مطالبات وظیفه شرکت است و نباید پرداخت کارمزد نمایندگان به بهانه عدم وصول مطالبات دچار مشکل شود.

مدیرعامل با بیان این که بیمه البرز شرکت قوی و توانمندی است و در بسیاری از شاخص های فنی و حرفه ای از شرکت های بیمه دیگر جلوتر است، گفت: منابع انسانی پویا و بانشاط  نقطه قوت اصلی سازمان ها است و کارکنان اگر دغدغه رفاه، سلامت و معیشت نداشته باشند، بر فعالیت حرفه ای آنها نیز تاثیر مثبت می گذارد.

رضایی ادامه داد: دستمزد کارکنان بیمه البرز نیازمند بازنگری و حمایت بیشتری است. هیات مدیره علاوه بر این که نماینده سهامدار در شرکت است از طرفی دیگر نماینده کارکنان نزد سهامداران هم هست ، لذا برای ارتقای سطح معیشت و رفاه کارکنان تلاش کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از رفاه کارکنان، اظهار داشت: شرکت متعلق به کارکنان و سهامداران است و ما مدیران به طور موقت هستیم. مدیران باید مشکلات کارکنان تحت سرپرستی خود را حل کنند.

مدیرعامل درباره  مبحث آموزش کارکنان و نمایندگان، تصریح کرد: واحد آموزش با معاونت های فنی اعم از معاونت نوآوری و برنامه ریزی، بازاریابی و فروش و معاونت فنی تعامل سازنده داشته باشد و آموزش شعب و نمایندگان باید متناسب با پتانسیل بیمه ای استان ها نیازسنجی و طراحی شود. به عبارت دیگر، روش و ساختار آموزش باید اصلاح و یک سیاست کلی آموزش طراحی و اجرا شود.

مدیرعامل در بازدید از مدیریت های  فنی که توانسته اند سهم خوبی از بازار بیمه ای کشور را به تفکیک رشته های مختلف کسب کنند قدردانی و اعلام کرد: بیمه آتش سوزی بیمه البرز جزو باکیفیت ترین بیمه نامه های آتش سوزی صنعت بیمه کشور است و تخصصی ترین تحلیل ریسک در بیمه های آتش سوزی بیمه البرز صورت می گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سهم بیمه باربری از سبد بیمه ای کشور مطلوب است و به همین جهت  هم در صدور و هم میزان حق بیمه تولیدی در این رشته در صنعت بیمه کشور رتبه اول را داریم.

وی درباره بیمه های مسوولیت نیز گفت: نسبت خسارت بیمه های مسوولیت صنعت بیمه به دلیل ارائه نرخ های غیرفنی بالاست اما بیمه البرز نسبت خسارت پایینی در این رشته دارد که نشان دهنده شبکه فروش قدرتمند و حرفه ای است.

مدیرعامل ، سهم بیمه البرز از بازار در رشته مهندسی که ۱۲ درصد است را مناسب عنوان کرد و افزود: ما به دنبال پورتفو محوری و جذب پورتفوی به هر قیمتی نیستیم. در مجموع بیمه البرز در بسیاری از رشته ها  جایگاه اول را در صنعت بیمه کشور دارد که قابل قدردانی است و صنعت بیمه باید به بیمه البرز افتخار کند که این امر مهم را رقم زده است.

مدیرعامل در بازدید از مدیریت خودرو، عنوان کرد: با توجه به  دلسوزی بازنشستگان شرکت می توانیم از این عزیزان در ارزیابی خسارت که قرار است توسط شرکت آینده آفرینان البرز صورت گیرد، بهره برد.

وی در بازدید از مدیریت بیمه های زندگی بر لزوم اتخاذ راهکارهایی  برای توسعه بیمه های زندگی تاکید کرد و اظهار داشت: بیمه های زندگی از اولویت های شرکت است و باید در چارچوب های قانونی ، راهکارهایی برای توسعه فروش در این رشته پیدا کنیم. در این راستا ، اگر شبکه فروش طرح ویژه ای برای افزایش فروش دارد ، استقبال و حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: باید مکمل های مستمری بازنشستگی را در بیمه های زندگی طراحی و به بیمه گزاران بزرگ ارائه دهیم تا کارکنان خود را به خرید بیمه عمر ترغیب سازند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.