• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

مدیرعامل بانک ملی ایران: نیروهای انتظامات نقطه اقتدار و ضامن امنیت همه جانبه در بانک هستند

  • کد خبر : 41929
  • 25 اسفند 1400 - 13:20
مدیرعامل بانک ملی ایران: نیروهای انتظامات نقطه اقتدار و ضامن امنیت همه جانبه در بانک هستند

همزمان با اعیاد شعبانیه و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، مراسم تجلیل از کارکنان برتر اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران با حضور دکتر محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران، مدیر امور حراست و تنی چند از روسای ادارات ستادی و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامات بانک اظهار داشت: کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی به عنوان طلایه داران اقتدار و امنیت، نقطه اقتدار و ضامن امنیت همه جانبه در بانک هستند که اهمیت این وظیفه خطیر و حساس را با هیچ معیاری نمی‌توان سنجید.
وی برخورد مناسب با مشتریان و همکاران را از جمله وظایف مهم همکاران این اداره کل دانست و این موضوع را در جذب منابع بسیار موثر خواند.
فرزین در ادامه با بیان این که کارکنان بخش حفاظت فیزیکی و فنی به عنوان بازوی توانمند بانک، وظیفه خطیر و مهم امنیت بانک را بر عهده دارند، افزود: شما نیروهای انتظامات بانک، نقش تاثیرگذار و مهمی در پیشگیری از آسیب ها، حفظ و حراست از اموال بانک و مشتریان دارید که در این راستا باید با همه توان جهت تقویت و ارتقای امنیت در حوزه فعالیت بانک ملی ایران بیش از پیش گام بردارید .
وی در ادامه برآیند تلاش های نیروهای انتظامات را وجود امنیت خواند و اظهارداشت: کار انتظامات شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا است و مدیریت بانک با آگاهی از این امر از هر گونه اقدامی جهت پشتیبانی و تقدیر از زحمات همکاران این بخش حمایت می‌کند.
در این مراسم حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران نیز با تشریح اقدامات و ماموریت های این اداره به بیان گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل پرداخت و با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی کارکنان این اداره کل، اظهار داشت: همکاران این اداره کل در جهت امنیت کارکنان و اموال مشتریان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
در بخشی از این مراسم با اهدای لوح ، جمعی از کارکنان انتظامی و اداری اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک به جهت تلاش و کوشش در پیشبرد اهداف بانک و جدیت در امور محوله مورد تقدیر قرار گرفتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.