• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1

مدیرعامل بانک ملی ایران: باید به سمت بانکداری جامع برویم

  • کد خبر : 31251
  • 09 آذر 1400 - 13:19
مدیرعامل بانک ملی ایران: باید به سمت بانکداری جامع برویم

مدیرعامل بانک ملی ایران در نخستین جلسه پایش و بررسی عملکرد واحدهای بانک در تهران تاکید کرد که باید به سمت بانکداری جامع برویم.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این نشست که امروز با حضور عباس شفیعی رییس هیات مدیره، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب، روسای شعب ادارات امور و شعب مستقل برگزار شد، اظهار کرد: باید بانکداری شرکتی را به طور کامل رصد کنیم و ساختار بانکداری سرمایه گذاری و بانکداری ثروت راه اندازی شود.
وی با اشاره بر اهمیت جذب منابع در بانک اظهار کرد: واحدها باید تمام تلاش خود را برای جذب منابع به ویژه در ماه های پایانی سال به کار گیرند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه باید خود را برای اجرای طرح ملی مسکن و سایر تکالیفمان آماده کنیم، تصریح کرد: بانکی منابع خوب خواهد داشت که تسهیلات خوبی را نیز پرداخت کند. امید داریم به سطح تعادلی دست یابیم که بتوانیم سهم خود در بازار بانکی را حفظ کنیم.
فرزین ادامه داد: بانک ملی ایران با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم و بانک به جایگاه اصلی خود که همان ارایه خدمات مالی ارزنده به تمام اقشار مردم است، بازگردد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.