• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل بانک ملت سالگرد تاسیس بیمه آسیا را تبریک گفت

  • کد خبر : 50353
  • 01 مرداد 1401 - 17:05
مدیرعامل بانک ملت سالگرد تاسیس بیمه آسیا را تبریک گفت

رضا دولت آبادی: بیمه آسیا به دلیل داشتن ترکیب مناسبی از لحاظ نیروی انسانی، مدیریت سازمانی و عملکرد بیمه‌ای، شرکتی خوشنام در صنعت بیمه است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت، در ارتباط با توسعه همکاری های فی مابین با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.

 در این دیدار، مدیرعامل بیمه آسیا فعالیت های این شرکت در سال های اخیر به ویژه در سال ۱۴۰۰ را در شاخص های مهم بیمه ای از جمله رشد چشمگیر تولید و کاهش نسبت خسارت در مقایسه با صنعت بیمه، ترکیب مناسب پرتفوی، ریسک سنجی دقیق، افزایش قابل توجه سهم بازار، افزایش سرمایه گذاری و ذخایر فنی بسیار موفقیت آمیز خواند.

مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار شصت و سومین سالروز تاسیس بیمه آسیا را به مدیرعامل و کارکنان این شرکت تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. 

دولت آبادی در اظهارات خود با اشاره به ترکیب مناسب بیمه آسیا از لحاظ نیروی انسانی، مدیریت سازمانی و عملکرد بیمه ای، آن را شرکتی خوشنام در صنعت بیمه توصیف نمود و اظهار امیدواری کرد که بیمه آسیا با ادامه برنامه های موفقیت آمیز خود، بیش از پیش سهمش را در بازار بیمه افزایش دهد.

وی در ادامه بر همکاری تنگاتنگ حوزه های بیمه و بانک در بازار مالی تاکید کرد و اظهار داشت، اساسا تعامل سازنده و هوشمند بین شرکت‌های بیمه و بانک ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم باید بهبود پیدا کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.