• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

مجوز جذب ۱۸۰ نفر در لوله‌گستر اسفراین دریافت شد

  • کد خبر : 61324
  • 10 دی 1401 - 10:55
مجوز جذب ۱۸۰ نفر در لوله‌گستر اسفراین دریافت شد

مدیرعامل مجتمع لوله گستر اسفراین گفت: مجوز جذب ۱۸۰ نیروی جدید و متخصص در این مجتمع صنعتی دریافت شد و آزمون استخدامی آن در سالجاری برگزار می شود.

مازیار زند در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شمار زیادی از نیروهای شاغل در لوله گستر اسفراین به بازنشستگی نایل شده‌اند و پیگیری های لازم در این زمینه از حدود یکسال گذشته برای جذب نیرو انجام شد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با آن موافقت کرد.

وی افزود: این شرکت در لیست خصوصی سازی قرار دارد و سرعت اخذ مجوز به لحاظ دلایل قانونی کند شده بود که خوشبختانه این موانع برطرف و اخذ مجوز با گذر از یک پروسه طولانی و سخت تحقق یافت و به زودی شاهد برگزاری آزمون خواهیم بود.

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین تاکید کرد: بخش عمده نیاز این شرکت در واحدهای تولیدی است و نیروهای متخصص و مجربی که ۲۰ سال در این صنعت فعالیت کرده‌اند جای خود را به نیروهای جدید و تازه نفس خواهند داد.

وی اظهار داشت: در این آزمون استخدامی، برای بومیان اسفراین امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته شده است همچنین فرزندان کارکنان بازنشسته این شرکت در اولویت‌ استخدام قرار دارند و امتیاز ایثارگری داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند هم دارای اهمیت است.

زند ادامه داد: لوله‌گستر اسفراین سال گذشته رکوردشکنی بی‌سابقه‌ای در تولید داشت و اکنون با جذب نیروهای جدید و متخصص شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

براساس این گزارش ثبت نام برای شرکت در این آزمون استخدامی در حال انجام است و آخرین مهلت ثبت نام روز جمعه (۱۸ آذرماه) است.

به گزارش ایرنا، شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت‌های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده و تنها تولید کننده انواع لوله‌های جداری بدون درز مورد نیاز برای استخراج نفت است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد که با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ فولاد و لوله گستر و نیز صنایع پایین دستی آن، قطب صنعتی خراسان شمالی به شمار می رود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.