• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
1

مجمع عمومی عادی سالیانه پست بانک ایران ۱۸ تیرماه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 48826
  • 08 تیر 1401 - 10:29
مجمع عمومی عادی سالیانه پست بانک ایران ۱۸ تیرماه برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی سالیانه، سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران روز شنبه هجدهم تیرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، مجمع بانک با حضور نمایندگان دولت، سهام عدالت، سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضای هیات مدیره این بانک‏، سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی رأس ساعت ۹ صبح شنبه هجدهم تیرماه سال جاری در شهر تهران به نشانی؛ خیابان کارگر شمالی، روبروی سازمان انرژی اتمی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.
بنابراین گزارش: ارائه گزارش هیأت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به پایان سال۱۴۰۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه‌ کثیرالانتشار برای چاپ آگهی‌ها و سایر موارد به‌عنوان دستور جلسه این مجمع می‌باشد.
همچنین با توجه به نامه شماره ۱۲۱/۱۶۶۵۴۷ مورخ ۱۴۰۱/۴/۱۰ مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، همه سهامداران و دست اندرکاران باید دارای کارت واکسن باشند و در قرنطینه نباشند و استفاده از ماسک در طول برگزاری مجمع الزامی است.
گفتنی است: به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، سهامداران محترم می توانند از طریق وب سایت این بانک به نشانی www.postbsnk.ir نسبت به مشاهده آنلاین جلسه مجمع اقدام نمایند.
شایان ذکر است: با توجه به الزامات قانونی تنظیم و ثبت صورتجلسه حاضرین در مجمع، به همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران یا نمایندگان آنان جهت حضور درجلسه الزامی بوده و نمایندگان اشخاص حقوقی می‌بایست اصل معرفی‌نامه با امضای صاحبان امضاء مجاز همراه با تصویری از روزنامه رسمی که مبین تأیید صاحب امضای مجاز باشد را ارائه نمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.