• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون برگزار شد

  • کد خبر : 19089
  • 23 تیر 1400 - 14:25
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون با حضور ۷۰٫۳۳ درصد سهامداران برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه تعاون با حضور ۷۰٫۳۳ درصد سهامداران، جواد سهامیان مقدم به عنوان رئیس مجمع، یونس مظلومی مدیرعامل و محمد صالح چیت گران به عنوان عضو هیات‌مدیره بیمه تعاون، علی محمد مرادی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نرگس میررضی، نماینده بیمه مرکزی، سعید پورناصرانی نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سنجر مقبلی، نماینده سازمان حسابرسی رهیافت و همکاران در محل سالن همایش های موسسه ملل به صورت آنلاین برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ این شرکت به تصویب رسید.
بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص صورت های مالی اساسی و تقسیم سود سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، تعیین پاداش اعضای هیأت مدیره و حق حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره، انتخاب حسابرس و بازرسین قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار و سایر موارد در صلاحیت مجمع عمومی عادی؛ از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که طبق مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیات‌رییسه با حضور نماینده سازمان بورس، نماینده بیمه مرکزی و حسابرس مستقل و ۷۰٫۳۳ درصد از سهامداران در محل سالن همایش های موسسه ملل برگزار شد.
همچنین، در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ با تصویب مجمع به ازای هر سهم ۱۵۰ ریال سود ناخالص تقسیمی به سهامداران تعلق گرفت.
از دیگر سو، صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۹ در این مجمع به تصویب رسید.
قابل توجه است که مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون در ساعت ۱۰ صبح روز چهار‌شنبه ۲۳ تیرماه سال‌جاری آغاز شد و در ساعت ۱۲:۳۰ به پایان رسید.
هم‌چنین، با توجه به ابلاغیه درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع شرکت بیمه تعاون با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و سهامداران به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق پلتفرم آپارات این شرکت اقدام کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=19089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.