• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر برگزار می شود

  • کد خبر : 49870
  • 25 تیر 1401 - 13:04
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر برگزار می شود

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر در تاریخ ۳۰ تیرماه و در مرکز همایش های بین المللی رایزن شهر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ بانک شهر (شرکت سهامی عام) ساعت ۱۴ روز پنج شنبه مورخ ۳۰/۰۴/۱۴۰۱، در مرکز همایش های بین المللی رایزن به نشانی: تهران، نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه‌راه آجودانیه، شماره۲۱۰ برگزار می شود.
بدینوسیله از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم (مشروط به ارائه مدرک وکالت یا نمایندگی) و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می شود در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک حضور بهم رسانند.
همچنین به اطلاع می رساند، تمامی سهامداران و دست اندرکاران باید دارای کارت واکسن باشند و استفاده از ماسک در طول برگزاری مجمع الزامی می باشد. ضمناً به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی سهامداران می توانند از طریق وب سایت این بانک به نشانی: shahr-bank.ir نسبت به مشاهده آنلاین جلسه مجمع اقدام کنند.
باتوجه به الزامات قانونی تنظیم و ثبت صورتجلسه حاضرین در مجمع، به همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست اصل معرفی نامه با امضای صاحبان امضاء مجاز و کد ملی نماینده را ارائه کنند.
این گزارش می افزاید،”استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰”،”استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰”،”بررسی و تصویب صورت¬های مالی برای سال منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ و اتخاذ تصمیم نسبت به تخصیص و تقسیم سود”، “انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ و تصویب حق الزحمه ایشان”، “تعیین روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های بانک”، “تعیین میزان پاداش و جبران خدمت اعضای هیات مدیره” و سایر مواردی که قابل طرح در مجمع عمومی عادی سالیانه باشد؛ از دستورات مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=49870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.