• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد

  • کد خبر : 19550
  • 02 مرداد 1400 - 10:16
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد و بر اساس مصوبات این مجمع با عنایت به سرمایه ۹٫۵۰۴ میلیارد ریالی شرکت، به ازای هر سهم ۱۲۰ ریال سود تعیین شد.

 بر اساس گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین ، این مجمع در روز پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه برگزار شد و در ابتدای این نشست محمد حیدری‌ مدیرعامل بیمه کارآفرین با قرائت گزارش هیات مدیره با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز شرکت تأکید کرد،با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همت و تلاش همکاران متعهد و پرتلاش موفق شدیم در برخی شاخص‌های عملیاتی و ازجمله سودآوری ،کارنامه  موفقی داشته باشیمبر اساس این گزارش در ادامه این نشست، با نظر موافق سهامداران، صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ به تصویب رسید.همچنین بر اساس مصوبات مجمع، حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره به و همچنین پاداش سالیانه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مورد تصویب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ،موضوع معاملات ۱۲۹ قانون تجارت مورد تأیید و تنفیذ اکثریت صاحبان سهام قرار گرفت. همچنین بر اساس مصوبات مجمع روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات به‌عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شد.
بر اساس این گزارش،با نظر سهامداران ،با اعلام  تنفس مقرر شد نشستی در تاریخ چهارشنبه ۱۳ مرداد در ساعت ۹ صبح ،در محل شرکت تشکیل گردد و در خصوص برخی موضوعات تصمیم‌گیری شود.شایان‌ذکر است سایر اطلاعات این مجمع از طریق سایت کدال در دسترس  علاقه‌مندان است که جهت  کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=19550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.