• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

متناسب سازی حقوق بازنشستگان قدرت خرید مردم را حفظ می‌کند

  • کد خبر : 12349
  • 19 فروردین 1400 - 20:19
متناسب سازی حقوق بازنشستگان قدرت خرید مردم را حفظ می‌کند

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی قبل از عید مبلغی را به صورت علی‌الحساب به حساب بازنشستگان واریز کرد و از ابتدای سال نیز مدیرعامل این سازمان اعلام کرد که حداقل دریافتی بازنشستگان به ۴۲۰۰ رسید که اقدامی خوب و کاری ارزشمند برای خدمت به بازنشستگان انجام شده است تا قدرت خرید این عزیزان حفظ شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس حدود ۷۰ روز برای بررسی بودجه سال جاری وقت گذاشتیم و منابعی برای سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافته است تا امکان ارتقاء خدمات و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان فراهم شود.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی برای مردم ارزش و احترام قائل هستیم و به‌ویژه بازنشستگان که ۳۰ سال یا ۳۵ سال در این کشور خدمت کرده‌اند و تلاش کرده‌اند، جایگاه ویژه‌ای دارند و سرمایه‌های کشور هستند و باید حافظ و خدمتگذار این عزیزان باشیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق بودجه اختصاص یافته برای صندوق‌های بازنشستگی را افزایش داد و درباره تأمین اجتماعی که موضوع متفاوت است و بحث مطالبات این سازمان از دولت است، ۸۹ هزار میلیارد تومان برای این سازمان اختصاص یافت.

سنگدوینی افزود: منابع تأمین اجتماعی متعلق به بازنشستگان است و دولت باید تعهدات خود را در قبال این مجموعه انجام دهد. کشور ما دارای منابع و ثروت است و مجلس حتما در جهت پرداخت مطالبات تأمین اجتماعی و احقاق حقوق بازنشستگان در سال‌های آینده نیز اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.