• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

لپ‌ تاپ Dynabook Satellite Pro با پردازنده نسل ۱۱

  • کد خبر : 30234
  • 29 آبان 1400 - 10:25
لپ‌ تاپ Dynabook Satellite Pro با پردازنده نسل ۱۱

شرکت Dynabook Americas، به تازگی تغییراتی در محصولات نهایی خود انجام داده است. Dynabook جدیدترین لپ‌ تاپ سری Satellite Pro را با نام های Satellite Pro C40-J و Satellite Pro C50-J معرفی کرده است. مهم‌ترین تغییراتی که در این لپ تاپ‌ها ایجاد شده، شامل استفاده از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و همچنین همراه بودن ویندوز ۱۱ به صورت پیش‌فرض است. در ضمن با اضافه شده یک SSD به آن سرعت سیستم به شدت افزایش پیدا کرده است. از دیگر ویژگی‌های این سری لپ تاپ‌ها قیمت مقرون به صرفه نسبت به کارایی آن برای کاربران است.

آقای جیمز رابینز، مدیر کل شرکت Dynabook Americas در رابطه :

هدف ما استفاده از جدیدترین و مناسب‌ترین فناوری‌های روز برای توانمندسازی طیف گسترده‌ای از مشتریان در انجام کارهای روزانه‌شان است، از دانش آموزان گرفته تا افراد حرفه‌ای.

برای دسترسی به ملزومات جهت یک روز کاری یا تحصیلی، دیگر نیازی به کاهش بودجه ندارید. مدل‌های جدید Satellite Pro C40-J و Satellite Pro C50-J می‌تواند آچار فرانسه شما جهت انجام محاسبات روزمره، به شکلی زیبا و جذاب، همراه با قیمتی مقرون به صرفه باشد.

باریک و سبک با رنگ ضد میکروب

طرح‌های جدید Dynabook دارای رنگ‌بندی آبی تیره است که جلوه بسیار زیبایی به آن داده است. در ضمن بر روی سطح این لپ تاپ از یک نوع رنگ ضد میکروبی است که باعث می‌شود سطح دستگاه همیشه تمیز و عاری از میکروب باقی بماند. لپ تاپ‌های Satellite Pro به صورت سبک و کم وزن طراحی شده‌اند. لپ تاپ‌های ۱۴ اینچی Satellite Pro جدید تنها ۱۸.۹ میلی‌متر ضخامت دارند و وزنشان هم به ۱.۴۸ کیلوگرم می‌رسد و باتری آن نیز تا ۱۰ ساعت توانایی تامین انرژی را دارد. اما مدل ۱۵ اینچی آن ضخامتی معادل ۱۹.۷ میلی‌متر، ۱.۷۹ کیلوگرم وزن دارند و شارژدهی باتری نیز تا ۸ ساعت است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.