• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

لزوم شناسایی مناطق فاقد دفتر پستی

  • کد خبر : 59161
  • 08 آذر 1401 - 6:43
لزوم شناسایی مناطق فاقد دفتر پستی

سعید شریف زاده، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در نشست شورای مدیران تهران بر شناسایی نقاط فاقد دفاتر پستی به منظور خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر به هموطنان تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛  نشست شورای مدیران پست استان تهران با هدف برنامه ریزی و سیاستگذاری پیرامون راهبری صحیح  و سطح بندی دفاتر پیشخوان در سطح مناطق ۲۲ گانه استان تهران، شب گذشته ششم آذرماه ۱۴۰۱ با حضور سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیر کل پست استان تهران، معاونین استان و تمامی مدیران مناطق پستی در مرکز منطقه پستی جنوب غرب برگزار شد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در این نشست با اشاره به لزوم تعامل و همکاری با بخش خصوصی تصریح کرد: «سازماندهی و راهبری صحیح  دفاتر پیشخوان دولت از وظایف مهم ما است و ما موظفیم با برنامه ریزی اصولی و با توجه به صرف و صلاح شرکت و افزایش رضایتمندی مشتریان، این مهم را در دستور کار خود قرار دهیم.»
وی به بررسی تحقق پیش بینی های ترافیک و درآمد اعلام شده از پیش پرداخت و خواستار صیانت از قراردادهای کلان پستی با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان شد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه پست استان تهران در حال توسعه  پراکنش  محدوده  خدمات رسانی پستی بر اساس درخواست و جمعیت مشتریان است از مدیران پست تهران خواست تا با همفکری و هم اندیشی و انجام پژوهش های میدانی در شناسایی نقاط فاقد دفتر پستی اهتمام ویژه داشته باشند.
تاکید بر وصول حداکثری مطالبات، افزایش کیفی خدمات رسانی، کاهش هزینه ها و تلاش در تحقق پیش بینی های اعلام شده از دیگر موارد مورد تاکید شریف زاده بود. 
عبدالرضا جنتبی مدیرکل پست استان تهران نیز دراین نشست گزارش کامل و جامعی ازروند پیشرفت پروژها در سطح مناطق پست و همچنین عملکرد تجمعی هشت ماهه سال جاری در استان تهران ارائه داد و مشکلات و مسائل مرتبط  در این خصوص را بیان کرد.
 درپایان، حاضرین در نشست به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.