• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

قیمت گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است کمتر از نسل قبلی باشد

  • کد خبر : 16440
  • 17 خرداد 1400 - 14:20
قیمت گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است کمتر از نسل قبلی باشد

طی هفته‌های گذشته چندین شایعه و گزارش در مورد گلکسی S21 فن ادیشن منتشر شده است. حالا یکی از سایت‌های کره‌ای گزارش داده که این گوشی در مقایسه با نسل قبلی با قیمت ارزان‌تری راهی بازار می‌شود. به طور مشخص، این گوشی احتمالا با قیمت بین ۶۳۰ تا ۷۲۰ دلار به دست کاربران کره‌ای می‌رسد.

این در حالی است که گلکسی S20 فن ادیشن با قیمت ۸۰۹ دلار راهی بازار کره شد. البته هیج تضمینی وجود ندارد که سایر بازارها نیز شاهد افت قیمت مشابهی باشند اما اگر این خبر صحت داشته باشد، به احتمال زیاد در دیگر بازارها هم این گوشی با قیمت پایین‌تری به دست کاربران خواهد رسید. همچنین این کاهش قیمت به گلکسی S21 فن ادیشن این اجازه را می‌دهد که با پرچم‌داران مقرون‌به‌صرفه‌ی شرکت‌هایی مانند ریلمی و شیائومی وارد رقابت مستقیم شود.

شرکت‌ها برای پایین آوردن قیمت گوشی‌های خود معمولا باید در زمینه‌ی برخی ویژگی‌ها کوتاه بیایند. بنابراین باید ببینیم سامسونگ برای کاهش قیمت این گوشی چه تصمیم‌هایی گرفته است. طبق رندرهای منتشر شده، این گوشی شباهت زیادی به گلکسی S21 دارد و مانند این گوشی شاهد حفره در میان بخش فوقانی نمایشگر و دوربین سه‌گانه در پنل پشتی هستیم. اما سامسونگ با کارهایی مانند استفاده از سنسورهای دوربین ارزان‌تر، بهره‌گیری از بدنه‌ی مبتنی بر کیفیت پایین‌تر و کنار گذاشتن ویژگی‌هایی مانند گواهی IP68 و شارژ بی‌سیم می‌تواند قیمت این گوشی را پایین بیاورد.

در هر صورت برای ۵۰ تا ۱۰۰ دلار قیمت پایین‌تر گلکسی S21 فن ادیشن، حاضر به فدا کردن چه ویژگی‌هایی هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.