• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

قیمت طلای جهانی کاهش یافت

  • کد خبر : 12351
  • 19 فروردین 1400 - 20:44
قیمت طلای جهانی کاهش یافت

پس از گزارش جلسه بانک فدرال درباره دلار و سود خزانه‌داری، قیمت طلا کاهش یافت.

به گزارش ایبِنا به نقل از بلومبرگ، به دنبال تغییرات دلار و سود اوراق، طلا افت کرد، سرمایه گذاران آخرین دیدگاه ها در مورد موضع فدرال رزرو در مورد سیاست های پولی و خطرات تورمی را ارزیابی می کنند.

گزارش جلسه ۱۶-۱۷ مارس فدرال رزرو که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که مقامات درلزوم پیشروی بیشتر در بهبود قبل از تعدیل برنامه خرید گسترده اوراق قرضه، متحد هستند. آنها خاطرنشان کردند که هر جهش تورمی موقت ا. ست. بازرگانان به دنبال نظرات بیشتر رئیس جروم پاول هستند که قرار است روز پنجشنبه در هیئتی درباره اقتصاد جهانی شرکت کند.

به گفته یک متخصص؛ ما انتظار داریم که فدرال رزرو حتی در صورت افزایش تورم درزمانی بیشتر، سازگار باقی بماند. نکته کلیدی در مورد طلا این است که چه سطحی از تورم مناسب است و چه تاثیری بر سود واقعی آن دارد.

با خوش بینی ها به بهبود اقتصاد جهانی و در نتیجه افزایش سود اوراق قرضه، جذابیت این فلز گرانبها کاهش داشت ، شمش هم بدون کسب سود بیش از ۸ درصد در سال جاری کاهش یافته است. منابع موجود در صندوق های معاملاتی در بورس، که یکی از ارکان اصلی رسیدن قیمت طلا به رکورد سال ۲۰۲۰ هستند، روند نزولی خود را ادامه می دهند و این نشان دهنده کاهش علاقه سرمایه گذاران است.

صبح روز چهارشنبه در سنگاپور هر اونس طلای اسپات با افت ۰.۳ درصد در ۱۷۳۷.۰۲ دلار ثابت شد. نقره و پالادیوم افت کردند، در حالی که پلاتین تغییر کمی داشت. شاخص دلار در بلومبرگ پس از افزایش ۰.۲ درصدی روز چهارشنبه ثابت بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.