• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

قطار رکوردهای تولید ماهانه در شرکت فولاد مبارکه با ثبت ۵ رکورد جدید

  • کد خبر : 69993
  • 31 اردیبهشت 1402 - 23:53
قطار رکوردهای تولید ماهانه در شرکت فولاد مبارکه با ثبت ۵ رکورد جدید

شرکت فولاد مبارکه توانست در آخرین روز اردیبهشت ماه سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگداری شده است؛ با ثبت ۵ رکورد جدید گامی بزرگ و چشم‌گیر در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری بردارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از ایراسین؛ شرکت فولاد مبارکه توانست در آخرین روز اردیبهشت ماه سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگداری شده است؛ با ثبت ۵ رکورد جدید گامی بزرگ در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری بردارد. 

تلاشگران جبهه تولید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه، با تولید ٨٠٠ هزار و ١۵٠ تن تختال در اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢ توانستند رکورد قبلی ماهانه تولید این ناحیه که به میزان ٧٨۶ هزار و ١٠٢ تن در فروردین‌ماه ١۴٠٢ بود را پشت سربگذارند.


رشد تولیدی که تورم را مهار می‌کند

همچنین فولادمردان ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه نیز با تولید ۵۱۰ هزار و ۴۸ تن کلاف گرم در اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢، رکورد ماهانه جدیدی را به ثبت رساندند و رکورد قبلی فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به‌میزان ۵۰۸ هزار و ۳۰۶ تن را ارتقا دادند.


تداوم اراده‌های پولادین برای رشد تولید

 سومین رکورد این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در واحد احیاء مستقیم فولاد سبای فولاد مبارکه به ثبت رسید و  فولاد سبا با تولید ۱۴۲ هزار و ۵۰ تن آهن اسفنجی توانست رکورد ماهانه جدیدی را به ثبت برسانند و رکورد قبلیِ ۱۴۰ هزار و ۲۳ تنیِ شهریورماه ۱۴۰۱ را ارتقا دهد.


فولاد مبارکه پیشران رشد تولید کشور

اما قطار رکوردهای شرکت فولاد مبارکه در زمینه تولید به همین جا ختم نشد و در آخرین روز از دومین ماه سال پرسنل این شرکت موفق به ثبت رکود تولید ماهانه ۱۰ هزار و ۶۱۶ تن کلاف خام قلع‌اندود شدند تا رکورد قبلی شهریورماه ۱۴۰۱ که به‌میزان ۱۰ هزار و ۴۶۰ تن بود را پشت سر بگذارند.

پنجمین رکورد در ورق خودرو

اما آخرین  و پنجمین رکورد در شرکت فولاد مبارکه توسط تلاشگران شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و با تولید ۳۱ هزار و ۲۳ تن ورق گالوانیزه در اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢ به ثبت رسید و این شرکت موفق شد رکورد قبلی فروردین‌ماه ۱۴۰۲ را که به‌میزان ٢٧ هزار و ۲۱۲ تن به ثبت رسیده بود ارتقا دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.