• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

قدردانی وزیر بهداشت از ایران‌خودرو برای خودکفایی تولید آمبولانس

  • کد خبر : 52800
  • 03 شهریور 1401 - 17:23
قدردانی وزیر بهداشت از ایران‌خودرو برای خودکفایی تولید آمبولانس

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: اورژانس و خدمات آنان از جمله انتقال بیماران از مهم‌ترین خدمات وزارت بهداشت است، امروز که سربازان قهرمان اورژانس و ایران خودرو در کنار هم قرار گرفتند، باید سعی کنیم مملکت را به خودکفایی برسانیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور، ضمن قدردانی ویژه از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: حماسه اربعین مقدمه ای برای ظهور امام عصر (عج) و سربازان ایشان است و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسم اربعین حسینی امسال با همه توان و قوا کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اورژانس کشور باعث افتخار ما است، گفت: پرسنل این مجموعه حتی در روزهای تعطیل مشغول خدمت رسانی به مردم بوده و هستند و امسال هم هم‌زمان با اربعین حسینی در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود‌. 
دکتر عین اللهی افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای در شرایط بیماری کرونا اعمال شد اما مردم در اوج تحریم‌ها مردانه ایستادند و امروز به سمت خودکفایی پیش می‌رویم. 
 وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: درست است که تحریم‌های ظالمانه مزاحمت‌های زیادی برای مردم و کشور ایجاد کرده، اما سبب شد به توان داخلی تکیه کرده و روی پای خود بایستیم.
 دکتر عین‌اللهی، استفاده از آمبولانس تولید داخل را افتخاری برای کشور دانست و گفت: امیدواریم از خدمات و پشتیبانی مناسب ۵۶ دستگاه آمبولانس استفاده کنیم و با پیشرفت‌های روزافزون، امکان تولید آمبولانس کمکی نیز توسط ایران خودرو دیزل فراهم شود.
 وی اتوبوس آمبولانس را بیمارستانی سیار دانست و گفت: استقرار اتوبوس آمبولانس در محل های مورد نیاز می تواند سبب ارایه خدمات بسیار خوب پزشکی شود.
وی با بیان این‌که وضعیت اورژانس کشور باید هوشمند شود، تصریح کرد: ما به سمت بهره‌برداری از آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز در اورژانس حرکت کردیم و انتقال نوار قلبی مصدوم به صورت آنلاین از جمله این اقدامات است.
 وی تاکید کرد: ما دانشگاه‌های علوم پزشکی را به سمت هوشمند شدن اورژانس تشویق می‌کنیم. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.