• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

قدردانی وزیر اقتصاد از مدیرعامل بانک ملی ایران پس از کسب رتبه برتر درارزیابی تحول و استقرار بانکداری دیجیتال

  • کد خبر : 12200
  • 17 فروردین 1400 - 9:05
قدردانی وزیر اقتصاد از مدیرعامل بانک ملی ایران پس از کسب رتبه برتر درارزیابی تحول و استقرار بانکداری دیجیتال

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوحی به مدیرعامل بانک ملی ایران، اعلام کرد که این بانک طی سال ۱۳۹۹ در همگامی با تحول دیجیتال و تهیه نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال، توانسته است با استفاده از قابلیت های نیروی انسانی و ظرفیت های فناورانه، رتبه برتر را در ارزیابی های این وزارتخانه میان بانک های دولتی و خصوصی شده کسب کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این لوح که طی جلسه شورای مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان های تابعه توسط دکتر فرهاد دژپسند به محمد رضا حسین زاده اعطا شد، آمده است: بانک ها در اقتصاد هوشمند نقش موثر و ویژه ای در هموارسازی مسیر رشد و توسعه اقتصادی دارند، به گونه ای که با گذار از دیدگاه «محصول گرا» به «مشتری گرا و خدمت محور» و ایجاد تحول و نوآوری در لایه های مختلف کسب و کار می توانند تامین کننده نیازها و انتظارات فعالان اقتصادی و مشتریان از طریق بهبود تجربه مشتری باشند.
وزیر اقتصاد تاکید کرده است که این فرایند مستلزم تطبیق باور، رفتار، منابع و ساختارها با نیازهای متغیر و متفاوت کسب و کارها و مشتریان از یک طرف و بهبود مستمر در فرایندها با بهره گیری از سایر بازیگران اکوسیستم جدید است که خود منجر به ایجاد بانک چابک تر با بهره وری بالاتر و هزینه عملیاتی کمتر خواهد شد.
گفتنی است بانک ملی ایران طی سال های اخیر با سرمایه گذاری و تلاش های گسترده در حوزه بانکداری الکترونیکی و دیجیتال، طی چهار رویداد «ملی شو» تعداد قابل توجهی از محصولات پیشرو و موثر خود در این حوزه ها را رونمایی و عملیاتی نموده است.
بام، بله، نشان بانک، نشان پرداخت، شصت، زرنشان ،ایوا ،بانک آفیسر،سککوک ، ملی فاند،باجه آنلاین ،دستگاه های خودگردان، BTM، VTM، Cashless و … و نیز شعب ملی پلاس بخشی از محصولات بانک ملی ایران در حوزه بانکداری دیجیتال هستند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.