• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

قدردانی هیات مدیره ایران‌خودرو از راننده تاکسی امانت‌دار

  • کد خبر : 50176
  • 29 تیر 1401 - 15:24
قدردانی هیات مدیره ایران‌خودرو از راننده تاکسی امانت‌دار

هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس مسوولیت‌های اجتماعی خود، از یک راننده تاکسی که کیف پولی با ارزش حدود پنج میلیارد تومان را به صاحب آن بازگردانده بود، با تامین کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از محل حساب شخصی خود، قدردانی کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- جعفر سمیعی زفرقندی مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم تقدیر از غلامحسین بوذرجمهری راننده تاکسی امانت دار گفت: در راستای تمرین و ارج نهادن به رفتارهای مسوولانه و ترویج فرهنگ امانت داری، براساس مصوبه هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو، به منظور قدردانی از این راننده محترم تاکسی، از محل اعتبارات شخصی هیات مدیره، کمک هزینه سفر وی به همراه همسرش به عتبات عالیات پرداخت شد.
وی با بیان این که رانندگان تاکسی به عنوان پر تلاش ترین افراد در صنعت حمل و نقل عمومی و به عنوان مشتریان اصلی صنعت خودرو به شمار می‌روند افزود: گروه صنعتی ایران خودرو نیز به منظور ارج نهادن به سعه صدر و رفتار خیرخواهانه این شهروند مسوول علاوه بر کمک به تحقق آرزوی دیرینه اش، کارت طلایی ویژه‌ای برای تامین هزینه‌های خدمات پس از فروش تاکسی فعلی تا زمان نوسازی و تعویض خودرو در اختیار وی قرار خواهد داد.
سمیعی با بیان این که صنف رانندگان تاکسی امین مردم محسوب می‌شوند، تصریح کرد: توجه به این نوع رویکردهای دوستانه یک اصل اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود و بدون شک ترویج این نوع ویژگی‌های اخلاقی به بهبود سبک زندگی صحیح و سالم در جامعه کمک خواهد کرد.
غلامحسین بوذرجمهری، راننده تاکسی سمند هفته گذشته یک کیف حاوی مبالغ ارزی به ارزش حدود پنج میلیارد تومان را به صاحب آن بازگرداند که در کانون توجه رسانه‌ها و اقشار مختلف جامعه قرار گرفت.
وی به مدت ۱۳ سال راننده تاکسی روآ فعلی بوده و درخواست نوسازی آن را به اتحادیه تاکسی‌رانی ارایه کرده و در همین راستا گروه صنعتی ایران خودرو تلاش خواهد کرد تا نهایت همکاری با این راننده در راستای نوسازی تاکسی او را داشته باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.