• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

قدردانی از تلاش یکساله کارکنان شعب

  • کد خبر : 67120
  • 07 فروردین 1402 - 10:35
قدردانی از تلاش یکساله کارکنان شعب

عضو هیات مدیره در بازدید از شعب منطقه غرب تهران، از تلاش یک ساله همکاران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا ، جعفر آقاملائی-عضو هیات مدیره- در بازدید از شعب منطقه غرب تهران که با همراهی پرویز نجفیان مدیر امور شعب تهران و ایرج نیک بنیادمدیر منطقه غرب تهران صورت پذیرفت ، با اشاره به توانمندی همکاران بانک مسکن به عنوان یکی از ویژگی های متمایز این بانک، از تلاش یک ساله همکاران تشکر و قدردانی کرد.

آقاملایی ضمن اشاره به تکلیف خطیر بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: با توجه به اهمیت جذب منابع در وضعیت کنونی بانک مسکن به منظور تحقق اهداف و اجرای هرچه بهتر وظایف تکلیفی سازمان ، از همکاران خواستم با اراده جمعی و عزم راسخ، در این مسیر اهتمام ورزند.

عضو هیات مدیره در جریان بازدید از شعب منطقه غرب تهران، وضعیت شعب را از لحاظ درجه بندی، مانده منابع، مانده تسهیلات، صدور ضمانت نامه، NPL و … مورد بررسی قرار داد و راهکارهای لازم به منظور تقویت عملکرد شعب را ارائه کرد.

پرویز نجفیان-مدیر امور شعب تهران- ضمن تشکر از زحمات همکاران در ارائه خدمات گسترده به مشتریان، بر اهمیت جذب منابع و معرفی محصولات بانک به مشتریان به ویژه طرح جدید تابش تاکید کرد.

نجفیان با اشاره به اهمیت تحقق اهداف شعب در ارزیابی عملکرد و در کنار آن تلاش شعب در راستای ارتقاء درجه، بهره‌مندی بیشتر از خدمات کارمزدمحور همچون صدور ضمانت نامه را خواستار شد.

ایرج نیک بنیاد-مدیر منطقه غرب تهران- ضمن تاکید بر اهمیت ارائه محصولات مناسب در زمان مناسب با لحاظ شرایط جامعه، بیان کرد: این تفکر می بایست به صورت یکدست در سطح سازمان جاری باشد تا بتوانیم ضمن تحقق اهداف سازمان ، پاسخگوی نیاز روز مشتریان به بهترین نحو ممکن باشیم.

وی یکی از ویژگی های همکاران بانک مسکن را علاقه و اشتیاق به خدمت برشمرد و ابراز امیدواری کرد سیاست های بانک در سال جدید، محرکی برای بکارگیری هرچه بیشتر از ظرفیت های همکاران باشد.

در جریان بازدیدها وضعیت شعب آزادی، دانشگاه صنعتی شریف، فاز سه اکباتان و فاز یک اکباتان مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.